rss
email
twitter
facebook

vineri, 9 iulie 2010

Capitolul 12-You`re a bitch



Bella POV
-Te iubesc!Spuse el simplu de deasupra mea.
-Edward ai baut si tu?
-Nu Bella,stii eu cand te-am vazut prima data am crezut ca esti altfel,dar acum mi-am dat seama ca esti un fel de...inger.
-Edward....Atat am putut pentru ca m-a invaluit intr-un sarut pasional.
Buzele lui...erau atat de catifelate,respiratia...devenea mai sacadata la amandoi,iar totul parca devenea din ce in ce mai romantic.
Sarutul era din ce in ce mai pasional,aducand cu el atingeri si gemete de placere.
Eu deja nu mai puteam asa ca i-am dat tricoul jos.
Wrong turn,Bells!Edward s-a oprit si s-a dat jos de pe mine.
-Nu vreau sa fie asa....A spus el vizibil suparat.
-Scuze.
-Nu ai de ce sa iti ceri scuze.E vina mea,eu am inceput.
M-am apropiat de el si i-am mangaiat fata din nou;formele fetei erau trasate cu exactitate,de parca a fost proiectat de dinainte.
-Esti...frumos...Am zis eu inrosindu-ma in intuneric.
El a ridicat mana si m-a atins pe fata.Degetele lungi imi urmareau conturul fetei si s-au oprit pe buze.
-Ai...niste...buze frumoase.A zis el tragandu-ma langa el si sarutandu-ma subtil.
-Pot dormii cu tine?Am zis eu incet.
-E casa ta,ma intrebi pe mine ce sa faci?
Nu am mai zis nimic si m-am lasat purtata de somn.Am adormit repede in timp ce stateam imbratisata cu Edward.A dracu carnea pe mine!
Respiram in scobitura pieptului sau,iar aroma imi inunda narile.
Nu am visat.Nici nu aveam de ce.Visele mi-au devenit realitate.
"Inchide ochii si visele vin,
Adu-ti aminte de ele in zile de chin
Saruta ochii visatorului
S-ai sa afli o alta pagina a viitorului...[...]"
-Bellyshoooorrr!Se auzea in ceata.
Dar,dintr-o data surpriza!Ma trezesc zguduita de Emmett care avea niste ochi marii si urla la mine.
-Belly!Ce cauta asta aici?
-Emmett?Buna dimineata si tie!Lasa-l in pace,de acum nu mai am nimic cu el...si aporopo,du-te dracu si lasama sa dorm!
-Bine,bine...
Am inchis ochii si l-am auzit cum vrea sa se intoarca pe partea cealalta.M-am desprins de el si l-am lasat sa se intoarca.
Dormeam linistita,cand usa ma trezii din somn.
-Sa te ia dracu de usa handicapata!
-Nu draga,pe tine sa te ia dracu pentru ca te dai la iubitul meu.
-Hey curvix,ce cauti la mine in camera?I-am zis panaramei care parea a fii Nadya,proasta de la mall.
-Am venit sa te avertizez!Daca te atingi de el,te tai!
-Pe mine ma vrea!am zis eu.
Din pat s-a ridicat Edward care era fara tricou si ramasese in boxeri.
-Nadya,stii ceva?Esti doar o curva.Uite,ea imi este logodnica!I-a dat-o peste nas Edward.
-Eddy iubitule!Nu stii ce alegere faci!Spuse ea pitigaindu-si vocea de parca era o pitipoanca.

Edward Pov
-Bellisshooorrr!Urla Emmett ca tampitu`.
Am strans ochii si am adormit la loc,dar un sunet de usa trantita m-a facut sa ma trezesc din nou.
"-Pe mine ma vrea!Spuse ingerasule meu de langa mine.
-Am venit sa te avertizez!Daca te atingi de el,te tai!"
Acum era momentul in care sa ii arat Bellei ca o iubesc la nebunie.
M-am ridicat din pat ametit si am observat ca uitasem ca eram in boxeri.
-Nadya,stii ceva?Esti doar o curva.Uite,ea este logodnica mea.Cred ca am depasit limitele,dar...
-Eddy iubitule!Nu stii ce alegi!Spuse curva de Nadya,pitigaindu-si vocea.
In spatele ei si-a facut aparitia,marele zid Chinezesc,si de data asta i-am multumit.
-Lasama jos,huliganule!Urla Nadya in timp ce se zbatea.
-Nu pissy,de ce te iei de Belly,pardon Bella?
-E doar o curva.
-Eh,pentru asta...Patesti-si a aruncat-o pe scari-asta!A spus Emmett scuturandu-si palmele victorios.
-Cred ca o sa doara.Apropo,mersi frate!I-am zis eu lui Emmett in timp ce l-am...imbratisat...?Bine,era o imbratisare de baietzi...dar ec naiba se intampla cu mine?

Hey,Belly-Welly din nou la tasta.
Acest capitol este scris de mine si sper sa va placa.Vreum sa va anuntam ca o sa avem ceva timp in care eu si Silver vom lucra pe schimburi pentru deja incpee sezonul concediilor!Vacanta placuta si va mai asteptam pe blog!
xoxo,BW

3 comentarii:

Iza spunea...

Frumos:X...dar cam scurt:(
Bravoo Emmet, Nadya a primit ce merita:P
And welcome back Geanyna>:D<
Spor la scris fetelor:*>:D<

gaby spunea...

Yay:x
I-a zis ca o iubeste:X
WB Geanina:*>:D<
Nadya a primit ce merita=)) asa e Iza:)))

Anonim spunea...

mah...chiar a aruncat`o pe scari?:O:O
no way:O:O
I like this chapter:X:X:X
chiar i`a aratat ca o iubeste::X:X
dar d unde naiba stia nadyss ca eddy e l bellyshor?

Trimiteți un comentariu