rss
email
twitter
facebook

miercuri, 7 iulie 2010

Capitolul 11 din Forever Young


Capitolul 11
I don’t want to know
PERSPECTIVA LUI EDWARD

-Jasper ? Am intrebat eu cand am intrat in casa .
Luminile de toate culorile m-au orbit in timp ce muzica rock urla in toata casa . Cred ca era mai mult de jumatate de oras in casa urladn si aruncand pahare de plastic in stanga si in dreapta . Baietii sareau atat de tare pe ritmurile muzicii incat credeam ca o sa bubuie casa .
-Edward , ce dracu’ se intampla aici ? A intrebat Rose venind spre mine .
Intr-o mana isi tinea telefonul si cu cealalta isi aranja parul lung si blond .
-Ei bine ?! A intrebat ea nervoasa . Ascult ! Vin acasa si ce gasesc dezastru total ?! In camera mea sunt doua dobitoace care imi umbla prin dressing si in camera ta o tipa si un tip care si-o trag .
-Ce?!Am tipat eu . Imposibil !
Mi-am facut loc prin multime si am urcat rapid scarile , sarindu-le cate doua . M-am indreptat direct spre camera lui Jazz batand la usa .
-JASPER ! Am tipat eu .
Nimic .
Am oftat si m-am trantit in usa lui , trantind-o de perete .
-Oh my god ! Am soptit eu cand am vazut ce e la el in camera .
Dezastru total nu descrie nimic din ce era acolo . Vreo cinci tipe in lenjerie intimpa se plimbau de colo colo umbland prin lucrurile lui frate-miu . Jasper statea ca un sultan (care mai nou e sinonim cu dobitoc) in mijlocul patului cu o blonda deasupra lui . Cu o mana tinea o sticla de Whisky si cu una lua un prezervativ de pe noptiera . Fetele au inceput sa ii arunce hainele din dulap si sa imprastie pasta de dinti pe pereti care erau doar geamuri . Deci mai bien spus pe geamuri . Ce naibii se intampla aici ? Mi-am trecut nervos mana prin par si am oftat .
-Salut , frumosule ! A spus o bruneta venind spre mine si mangaindu-mi pieptul .
I-am prins mana si i-am dat-o jos .
-Fato , nu in seara asta ! Poate..maine…Am spus eu mergand spre Jazz si aruncand-o pe blonda de dulapul cu carti .
Normal ca se izbi de el si cartile cazusera pe jos .
-Jazz , omule , ce faci ?! Am intrebat eu zguduindu-l .
-Foarte bine , Edward ! A spus el .
Ochii ii erau intre deschisi si mirosea tot a alcool . Era beat , la dracu’ !
-Daca tarfa de Alice nu vrea sa fie cu mine …fufele astea vor ! Nu e asa fetelor ? A intrebat el luand in barte toate fetele din camera .
-Idiotule , Alice te iubeste ! Am tipat eu .
-Mda sigur !
-Decat sa ajungi asa…mai bine te drogam eu si iti dadeam o singura tipa ….?! Ti-o dadeam pe Tanya .
Ok..am exagerat cu chestia cu Tanya . Dumnezeule nu aveam de gand sa fac asta . Tanya e cea mai idioata fiinta si nici amcar la pat nu e buna . Se freaca de trei ori de tien si apoi gata pa . Iar apoi … Vine si intreaba nu vrie din nou ?!
-Pe bune , Eddy ?! A intrebat el .
-Nu imi mai spune dracului’ asa ! Am tipat eu zguduindu-l .
-Doamne , Edward , calmeaza-te ! A spus el . Cand o sa te indragostesti si o sa ti se intoarca spatele o sa fii sit u exact ca si mine … O sa vezi… Vrei sa stii cum e , Edward ?
-Nu vreau sa stiu..Am oftat eu…Nu vreaus a stiu cum e sa fii in pielea ta in momentul acesta . Dar maine dimineata sa nu vii la mine , am auzi ?!
Am plecat tarntind usa dupa mine .
-Ei bine !? A intrebat Rose vnind in fata mea .
-Ei bine…Nimic…Jazz e beat mort pentru ca … Well ... O sa aflii singura , avand in vedere ca tie nu iti pasa de nimeni altcineva decat de propria ta persoana . Am trecut pe langa ea vrand sa merg in camera mea . Am deschis usa de la camera mea si normalc a erau o pereche de obsedati in patul meu .
-Afara ! Acum ! Am marait eu .
-Neeh …omule sunem ocupati acum…Mai tarziu da ?
-Acum am spus , idiotilor !
I-am apucat pe amandoi si i-am dat afara din camera mea aruncandu-le si hainele pe hol .
Am incuiat sa si m-am trantit pe pat . Dar zgomotul nu ma ajuta deloc la calmare . Am dat cu pumnii in rafturi daramand cartile . Am dat cu pumnul intr-un raft care a ramas intact . Pumnul am durea si puteam vedea o dara de sange Curgand . Daca mai stateam mult aici as fi sfarsit prin a maltrata pianul , Sin u vroiam asta . Trebuia sa plec undeva . Dar unde ?

PERSPECTIVA BELLEI


-Emmett ! Am tipat eu alunecand pe o caseta si cazand pe spate . Ia-ti dracu’ casetele de la jocurile video ! Am tipat eu cand m-am lovit de parchet .
Nici un raspuns . Am adunat casetele oftand exasperata , apoi urcand scarile .
-Emmett ! Am tipat eu intrand in camera lui .
Normal...Marele urs Emm dormea dus . Sforaia de se zguduiau peretii cu cd-uri .
-Off , Emmett ! Am oftat eu acoperindu-l cu o patura .
I-am lasat casetele pe fotoliul de langa usa si am stins becul , iesind din camera si inchizand usa in urma mea .
„Tarr , tarr , tarr „ S-a auzit usa d ela intrare . M-am uitat la ceasul de la mana . 00:48 . Cine putea fi la ora asta ? Am coborat repede scarile si am alergat spre usa . Am deschis-o si oceanul de smarald m-a intampinat imediat ,
-Hei , Bella ! A soptit el , sprijinindu-se de tocul usii .
-Hei , Edward . Ce cauti aici ? Am intrebat eu dandu-ma la o parte pentru al alsa sa intre .
-Casa mea e un dezastru datorita lui Jasper si nu...am avut alt loc in care sa ma duc...A spus el cu o durere in voce pe care nu o pueam compara cu nimic din ce am auzit pana acum .
Ne-am asezat pe canapea si ne uitam unul la altul .
Pur si simplu am uitam la el si toate instinctele mele imi strigau sa il i-au in brate sau sa il sarut sau ceva . Orice ! Dar trebuia sa ma stapanesc . Calma , Bella , calma . Imi spuneam in mintea mea .
-Probabil nu ar fi trebuit sa vin aici , imi pare rau , Bella ! A spus el si s-a ridicat .

PERSPECTIVA LUI EDWARD


Si in momentul acela a facut ceva la care clar nu ma aseptam . Mai bin e spus...nu ma asteptam la asta din parte ei . Si-a zdrobit buzele de ale mele miscandu-se intr-un mod innebunitor de placut , si m-a trantit din nou pe canapea cu ea deasupra mea .


PERSPECTIVA BELLEI


Gresit , Bella ! Gresit , gresit , gresit ! Tipa mintea mea . Mi-am despartit buzele de ale lui realizand ca fac ceva gresit . Mi-am lasat ochii in jos rusinata si atunci mi-a sarit in ochi . Punul lui era rosu si arata oribil .
-Dumnezeule , Edward ! An spus eu luandu-i pumnul in mainile mele .
-Aaa....da...nu e nimic ...sunt in ok...
-Nu prea cred ! Vino ! Trebuie sa te pansez !


PERSPECTIVA LUI EDWARD

Am urcat scarile spre camera ei , gandurile fiindu-mi atintit e la un singur gand...Emmett!
-Emmett , doarme ! A spus Bella cand am intrat in camera ei , de aprca mi-a citti gandurile .
-Ok...
-Aseaza-te pe pat , Edward ! A spus ea disparand in baie .
S-a intors de acolo cu niste spirt si ceva cu care sa imi lege pumnul .
L-a inceput m-a usurat un pic dar apoi nu a fost atat de greu .
-Gata , esti bine acum ! A spus ea ducand lucrurile inapoi in baie .
Ne-am uitat amandoi spre casa mea unde se vedea foarte clar ca petrecerea era in toi .
-Hei ! A spus ea . Poti sa dormi aici in noaptea aceasta daca vrei !

PERSPECTIVA BELLEI

Ok...ce mama dracului’ am facut ?!
-Aaaa....nu cred ca e o idee prea buna....
-Ohh , nu , stai !
Bella , TACI ! Tipa constiinta .
-Ok...A oftat el .
-Tu dormi aici , e dorm in camera lui Alice ! Noapte buna ! Am spus eu iesind ca un fulger din camera .
Am intrat in camera lui Alice si m-am aruncat pe pat . De ce mi-a fost mila de el ? De ce am cedat in fata lui ?! De ce imi pun atatea intrebari fara raspuns ? Mai bine ma culc ....

2:03

Ohh perfect e doua si eu nu dorm . Frate , numai gandul ca Edward e in camera cealalta ma omoara .
Afara a inceput sa tune si sa fulgere iar apoi sa ploua . Grozav , furtuna ! Exact ceea ce imi „place” . Imi era frica de furtuni de cand eram mica . Dar un singur gand imi trecu prin minte . Edward .
Am pasit sfioasa pe hol . Stai putin , e casa mea . Am batut la usa si apoi am intrat . Lumina era stinsa . Dormea ....M-am apropiat de pat , m-am last in jos si i-am mangaiat usor fruntea . Nu stiu de ce am facut asta . A fost un impuls prostesc . Cand am vrut sa imi retrag mana el a tresarit si a deschis ochii . Mi-a cuprins talia si m-a trantit in apt venind deasupra mea .

------------------------------------------------------

Hey , guys ! Am vorbit cu Geanyna si e de acord ca eu sa scriu pana se intoarce ea si cand vine recuperaza . Scuze de intarziere ! Sper sa va placa si nu uitati sa comentati ! Xo xo Silver .

7 comentarii:

gaby spunea...

stiam eu ca la bella urma sa se duca:X:))
e bine k l-a lasat sa stea:X
ma intreb acum ce o sa se intample>:):))
si jazz e cel mai prost om de pe pamant
nu-mi vine sa cred k a facut asta:-L
de dimineata iar o sa regrete:-L

Livia spunea...

Wow.....asta e ceva neasteptat....Si imi place:x:x:x
Abia astept capitolul 12:x
Bafta>:D<

Laura-Maria spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Laura-Maria spunea...

perfect!!!cap nou...d knd asteptam:X
ah..vreau multe cao din FY!!!:X

Iza spunea...

tareee:X:X
da jasper asta merita o bataie buna:-w
and bella:X...kiss:X:X:X
bravo fetelor , astept nextu:*>:D<

Dy@nn@ spunea...

super cap:X
abia aspt nextul:X

Anonim spunea...

almie...de cand nu am mai vorbit pe mess:D
mi-e dor de tine...pe unde umbli?
capitolul e minunat:X:X mi-a placut faza cu sarutul:X
pooop:*

Trimiteți un comentariu