rss
email
twitter
facebook

miercuri, 28 iulie 2010

Capitolul 14 din Forever Young


Capitolul 15
I don’t give up
Perspectiva lui Edward

-Deci ce ai de gand sa faci ? A intrebat-o Jasper pe Rosalie .
-Ce am de gand sa fac in legatura cu ce ? A intrebat ea nedumerita .
-Cu copilul ... Faci avort sau...
-NU ! A tipat ea . Nu o sa o fac ! Deci sa nu iti treaca prin minte , Jasper ! Te avertizez ! Daca copilul asta , a aratat cu degetul spre burta ei , pateste ceva te omor cu mana mea .
-Ce ar fi sa ne calmam putin ? A intrebat Bella asezandu-se confortabil in bratele mele .
-E o idee buna , iubito ! I-am soptit eu sarutandu-i ceafa . Rose , stii cumva al cui e copilul ? Mi-am indreptat privirea spre ea .
-E al meu si numai al meu ! A tipat ea ridicandu-se de pe canapea , dar cazand inapoi pe ea .
-Rose , spune-ne al cui e ! S-a rugat Alice de ea .
-Al meu , esti surda sau ce ?! A intrebat Rose , bagand o lingura mare de inghetata pe gat .
-Mdea...inseamna ca l-ai facut singura nu ?! Cu mama natura , Rose ?! A ras Bella .
-Cu Emmett ! A dat ea nosalant din umeri .

Perspectiva Bellei

L-am simtit pe Edward cum ingheata in spatele meu . Emmett ? Fratele meu ? Cu sora lui Ed ? Frate , cred ca iti bati joc de mine . Imediat Edward a plecat din spatele meu si a fugit spre usa . Nu stiu de ce , dar nu mirosea a bine .
-Edward , te rog asteapta ! Am spus eu , ajungandu-l din urma si prinzandu-l de umar .
Nu ma asculta , s-a smucit dar l-am prins din nou .
-Edward , e fratele meu ! Am soptit eu .
-Da ?! A tipat el uitandu-se in sfarsit la mine .
Ochii lui pareau a fi in flacari . Ma enerva atitudinea lui . Nu trebuai sa se comporte asa . Dar...daca Alice ramanea insarcinata cu Jasper cred ca...si eu as reactiona la fel .
-Si ea este sora mea , Bella ! A spus el incet .
S-a intors cu fata la usa si a pus mana pe clanta , deschizand-o .
-Daca te duci dupa Emmett , ce a fost intre noi se termina aici , Edward Cullen ! Am spus eu fara ca macar sa ma gandesc .
Ce ai facut , proasta pamantului?!Imi tipa constiinta . Am facut-o pe mata ! Esti proasta de dai prin gropi ! Seman cu cine ma lauda . Si acuma taci , te rog ! Mama ! Am invatat sa spunem te rog ? TACI !
Edward a facut un lucru la care clar nu ma asteptam . A pus piciorul afara si a iesit . S-a dus dupa Emm . S-a terminat !

Perspectiva lui Edward

-EMMETT !!! Am tipat eu calcand nervos iarba .
Am alergat pana la piscina unde l-am gasit stand pe un sezlong , plangand .
-Cum ai putut , bai prostule ?! M-am luat eu de el .
-Edward...Imi pare rau ... A spus el , uitandu-se in sfarsit la mine .
-Iti pare rau pe dracu’ ! Auzi...Tu nu ai auzite de niste chestii facute din plastic care se numesc prezervative ?
-Dar ...ne-am protejat de aproape fiecare data ! A spus el .
-Aproape fiecare data ?! Am izbucnit eu ca un vulcan . Doamne ce e in mintea ta , Emmett ? Tarate ? Si de cand esti tu cu sora-mea ?!
-De cand am venit ?
-Si cand aveai de gand sa ne spui si noua ?! Dupa ce nastea !? Sau dupa ce faceati nunta ?!
-Omule , nu am prevazut niciodata chestia asta ! Ce , pana mea , ar trebuii sa fac acuma ?
-O faci pe mata , asta faci !
-Frate , nu mai reactiona asa ! A spsu Emmett .
-Sa nu reactionez asa ?! Am tipat eu . Tu cum ai reactiona daca maine ti-as spune ca Bella o sa aiba tripleti cu mine ?
M-am asezat pe un sezlong asteptad raspunsul lui .
-Bella e cu tine ? A intreat el confuz .
Bella mai era cu mine ? Ohh , Doamne ! Eu am venit aici pentru ai face dreptate sora-mii si pentru ami pierde iubirea . Ce dracu’ era in mintea mea?!
-Era ... Sau este ... Nu stiu ... Emmett , trebuie sa facem ceva ! Am spus eu un pic mai calm .
-Stiu...dar vreaus a stii ca nu o voi parasi pe Rose . Doar m-am speriat dar ea are nevoie de mine in momentele astea .
-Da , cred ca ai dreptate ! Am spus eu . Hai sa mergem sa vedem ce face . Emmett ? Am intrebat eu cand ne-am ridicat . S-a uitat la mine mirat , Imi pare rau ca am tipat la tine .
-Nici o grija , omule ! Si eu as fifacut la fel . Doar...nu o lasa inca gravida pe Belishor , kei ?
-Sigur !

Perspectiva Bellei

-Doamne , iti dai seama ? Insarcinata ? Am intrebat-o eu pe Alice , stand in camera mea pe pat .
-Mdea...dar stii ce mi-a atras mie atentia ? M-a intrebat Alice , dand din gene.
-Ce , Alice ? Am pufnit eu intr-un ras aproape isteric .
-Edward , te-a numit „iubito” si tu ai zis ca „tot ce a fost intre noi se va termina” . A ras ea .
-Ohh , rahat ! Am injurat eu , punandu-mi mainile deasupra ochilor .
-Spune totul ! Mi-a poruncit asezandu-se in pozitie de turc cu picioarele incrucisate .

Perspectiva lui Edward

-Jasper , te omor daca nu imi aduci ! A tipat Rose cand am intrat in casa cu Emmett .
-Dar , Rose...lasa aia jos , te rog ! A spus jazz alergand in spatele fotoliului .
-NU ! A tipat ea , aruncand cu o vaza in Jazz , fara sa il nimereasca .
Vaza a cazut pe jos , spargandu-se in mii si mii de bucatele .
-Vreau capsuni proaspete !!!! S-a plans ea ca un copil mic .
-Iubito , linisteste-te ! I-a spus Emmett mangaindu-i parul .
-Du-te si tu dracului’ ! A spsu ea smucindu-se .
-Omule , te las ! Am alte treburi acum ! Am spus eu batandu-l pe Emmett pe umar .
M-am intors cu spatele mergand spre iesire .
-De unde dracu’ sa iti dau eu capsuni , la ora asta ?! Si in Elvetia ?! A tipat Jasper .
-Nu am intereseaza !!! Fa-te capsuna !! A tipat ea arucand cu inca ceva pe jos .
-Cd-urile mele !!! A plans Jazz .
Ohh , Dumnezeule !! Ce o sa ma fac cu o gravida in casa ?

Perspectiva Bellei

-Ohh , da ? Ce dragut e !! A spsu Alice cand am terminat de povestit .
-Dragut ?! M-am mirat eu . Dar a plecat Alice ! M-am plans .
-Cioc , cioc ! A spus cineva din spatele usii .
M-am incruntat . Usa s-a deschis si un stegulet alb a intrat fluturandu-se .
-Vin in semn de pace ! A chicotit Edward intrand in camera mea .
-Aaa...Bella ....Eu am duc sa...spal vasele ? A spus Alice ridicandu-se de pe pat .
-Ce !? Am soptit eu . Tu nu speli vasele . De cand o faci ?
-De acum...A soptit ea .
A trecut pe langa Edward impingandu-l deasupra mea .
-Pa , pa ! A spus ea .
-Ei bine...Ce cauti aici ? Am intrebat eu cu el inca deasupra mea .
-Imi pare rau , Bella ! A soptit el .
-E ok ! Am cedat eu , dandu-mi ochii peste cap . Oricum nu aveam prea multa putere sa stau departe de tine .
-Te iubesc ! A soptit el .
-Si eu te iubesc ! Am spus eu sarutandu-l .
-Bai , sa nu rupeti prea multe pe aici , bine ? A spus Alice intrand in camera .
-Da , Alice ! Am spus amandoi o data .
Usa s-a inchis inapoi, noi revenind la activitatile noastre de dinainte .
-CE ?! CAPSUNI ?! SI NU MI-AI ADUS SI MIE ?! A tipat Alice la telefon.
-Rose a vrut capsuni ?! Am ras eu .
-De fapt la facut pe Jasper capsuna ! A ras Edward .
-Ohh , Alice va fi geloasa ! Am spus eu .
-VREAU SI EU !! S-a plans ea de jos .
-Sau furioasa ! A ras Edward .
---------------------------------------------------------------------------------------------
Hey , guys ! Silver din nou la tastatura . Deci...Am vorbit cu Geanyna si ne-am inteles sa scriu eu capitolul asta(cat inca mai sunt acasa , avand in vedere ca la noapte plec si am intorc Duminica sau Luni , definitiv!) . Deci...sper sa va palca capitolul si sa comentati ! Xo xo Silver !

5 comentarii:

Dy@nn@ spunea...

-Nu am intereseaza !!! Fa-te capsuna !! A tipat ea arucand cu inca ceva pe jos .
-Cd-urile mele !!! A plans Jazz .
Ohh , Dumnezeule !! Ce o sa ma fac cu o gravida in casa ?
-CE ?! CAPSUNI ?! SI NU MI-AI ADUS SI MIE ?! A tipat Alice la telefon.
-Rose a vrut capsuni ?! Am ras eu .
-De fapt la facut pe Jasper capsuna ! A ras Edward .
-Ohh , Alice va fi geloasa ! Am spus eu .
-VREAU SI EU !! S-a plans ea de jos .
-Sau furioasa ! A ras Edward . :))
superb cap:X
felicitari Silver....cap este fenomenal:X
si felicitari si Belly -welly..faceti o treaba excelenta:X
pe cand nextul?

gaby spunea...

ce tare e rose=))
ma bucur ca nu s-au certat grav bella si ed#:-S
a aflat si alice de ed si bella..
jasper este o capsuna acum=))

Art Revelation spunea...

sssuuupppeerrr
astept next

Anonim spunea...

heey! eu sunt RaMonix si impreuna cu Monik organizez concursul "Cel mai bine scris fan-fic" si acum sunt in cautare de participanti:D
daca doresti sa te inscrii, trimite un mail cu numele tau si al ficului pe ramonic95@yahoo.com si noi facem restul;)
concursul va dura pana pe data de 20. august, timp dde o saptamana asteptam inscrieri apoi o saptamana asteptam voturile:D premiul consta in 3 diplome pentru locul 1, 2, si 3 :D poop si sper sa participi;):*:*

Iza spunea...

genialll:X:))
pui de urs la orizont:))
sau o sa fie o fetita , fotomodel ca Rose?:))

Trimiteți un comentariu