rss
email
twitter
facebook

miercuri, 14 iulie 2010

There's never a right time to say goodbye ! :(

Hey ! Guys , deci... Concediul meu incepe maine (Joi) si se termina pana pe 15 August ! Sper sa pot posta pe perioada cat voi veni acasa . Adica peste doua saptamani ! Pentru ca atunci , vin . Stau o zi si apoi plec la Deva pentru cinci zile ! Apoi cred ca ma intorc si apoi plec iar (dupa nu stiu cat timp) la Calarasi(2 zile , 3 maixim!) la niste rude ! Sper sa ma intelegeti si sa nu ma iertati pentru ca lipsesc atat timp de pe blgo ! Nu stiu cum va vine voua dar mie imi vine foarte greu sa plec ! :( Imi pare rau . Chiar daca os a fiu la nu stiu cati kilometriii departare ... O sa va descurcati ceva timp si fara mine:)) . De Geanyna nu stiu...sa speram ca posteaza si ea ceva curand ... si despre mine pot spune ca o sa ma intorc cu forte proaspete . Asa ca ... pentru ultima oara(luna aceasta , cred) ..Xo xo Silver ! :*:):X


Later Edit:
Hey aici Geanina!
Eu va anunt ca pana luni stau in evetia si cand voi venii acasa ma revansez pentru toate datile cand nu am postat.Momentan nu prea am acces la net deoarece doar sormea are laptopul si sta mai mult ea...Deci nu mai e mult si stau din nou pana dimineata sa scriu la greu
xoxo BW:)

1 comentarii:

Art Revelation spunea...

ssupprree ficul astept continuarea

Trimiteți un comentariu