rss
email
twitter
facebook

miercuri, 30 iunie 2010

O veste buna ! :) Si una proasta ! :(


Hey ! :) Guys am o veste buna si una proasta ! Hai sa incep cu cea buna nu ? Ei bine eu si Belly-Welly am luat mentiune la concursul pentru cel mai bun fan-fic . Si am iesit pe locul 14 impreuna cu alte fete . :) Yey ! Multumim celor care ne-au votat ! Si acuma vestea cea proasta ... O sa ne omorati .... Geanyna suspenda scrierea la toate fikurile ei pentru a scris 10 capitole la cartea ei ... Asta inseamna vreo 2 sau 3 saptamani .... Imi pare rau , fetelor ! Si eu cand am auzit am ramas ceva de genu' "Wow:O What the fuck?!" Dar trebuie sa o intelegem si sa o sprijinim nu e asa ? Eu una consider ca asa ar fi corect ! Sper sa facem curand un post nou ... Pana atunci....Xo xo Silver !
P.S. Acea poza este diploma noastra ! :X

1 comentarii:

Dy@nn@ spunea...

ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
da intra-adevar este adevarat
Geanina bafta:*:*:*

Trimiteți un comentariu