rss
email
twitter
facebook

luni, 28 iunie 2010

Capitolul 10 din Forever Young


Capitolul 10
Give me reasons
PERSPECTIVA BELLEI

Sora mea era acolo . Pur si simplu statea acolo zbatanduse intre viata si moarte pentru ce ? Pentru un blond cu ochii albastrii ? Ce rost avea ? La faza asta chiar era proasta ! Cum putea sa se indragosteasca de un tip pe care abea il stia ?! Adica … imi tot povestea despre el cand eram in Forks dar…totusi…ea nu gandea cand facea toate astea ? Se pare ca nu…
-Bella ? A intrebat Edward asezanduse pe vine in fata mea .
Am ridicat privirea pentru ai intalnii acei ochi verzi , care acum erau intunecati si plini de griji .
-Sunt ok…Am mintit eu dandu-mi parul dupa urechi .
-Ti-a spus cineva ca esti o mincinoasa groaznica ? A intrebat el .
-Mdea…am chicotit eu … imi pare rau ca am fugit de la cursurile de actorie la care ai mei ma obligau sa ma duc pentru a ma duce sa joc fottbal cu Emmett si cu gasca lui de ratati .
-Chiar esti ciudata … A ras el .
-Insulta-ma cat mai poti , Cullen . Pentru ca intr-o zi o sa iti ai testiculele si le voi agata in cuier .
-Sunt profound ranit ! A spus el punandu-si mana la inima si facand o fata de catelus .
-Mai taci ! Am ras eu impingandu-i capul intr-o parte .
S-a lasat impins de mine , revenind apoi la acelasi nivel cu mine . Il puteam vedea cum se apropie incetul cu incetul de mine , dar in minte mi-a aprut imediat fata lui Alice .

PERSPECTIVA LUI EDWARD

Ma apropiam usor de ea . Cred ca era jumatate de milimetru cu jumatate de milimetru … Dar nu vroiam sa o sperii din nou .
-Ma duc sa vad ce face Alice ! A spus ea ridicandu-se si intrand in salonul ei .
La dracu’ !

*dupa trei zile*

Dormeam atat de bine visand la….Dracu’ stie ce .
-Jasper ?! A intrebat o voce care mi se parea familiara .
-Ce dracu’ ?! Am intrebat eu ridicandu-ma in capul oaselor , buimac .
-Ohh , scuze Edward ! Nu il gasesc pe Jasper ! Desigur acum o sa te enervezi deci mai bine as pleca …
-Bella , asteapta … Am spus eu .
-Da ?
-Cred ca Jasper e deja la spital .
-Merci .
-Pentru nimic . Acum …ce spui de o cafea ? Am intrebat eu dandu-ma jos din pat si tragand pe mine tricoul de pe podea .
-Aaa…nu…merci….sunt ok…o sa merg pana la spital … Vrei sa vii ?
-Ar trebuii sa fiu acolo in caz ca Jasper mai vrea sa omoare o asitenta cu un bisturiu . Am chicotit eu .
-Mdea….aici ai dreptate … A ras ea …Dar unde a fost Rose zilele astea apropo ?
-Sincer…? Habar nu am … Dar asa face ea … Mereu dispare iar apoi apare , niciodata nu o sa stim ceva sigur despre ea … Am dat eu din umeri incaltandu-ma cu tenesii mei preferati .
-Misto Conversi ! A spus ea uitanduse la tenesii mei .
-Thanks ! Si ai tai sunt…pretty cool …
I-a intors pe o parte si pe cealata pentru a sopti .
-Mdea…sunt cam la fel .. A ras ea .
-Asa e .
Mi-am pus o mana peste umarul ei si am iesit din camera mea .
-Nu te umfla in pene , Cullen ! A spus ea dandu-mi mana jos .

PERSPECTIVA BELLEI


Era uimitor cum …cand sora mea era pe un pat din spital Edward ma putea face sa rad . Ma simteam mult mai bine in preajma lui decat o faceam la inceput . In fine…mi-a lasat si o impresie destul de aiurea deci…ce mai conta acum ? Orice as face nu il pot schimba…si nici nu vreau … Atata timp cat se poarat calumea cu mine poate sa frece pe cine vrea el . Nu imi pasa .

PERSPECTIVA LUI ALICE

Intunericul ma cuprindea incetul cu incetul in timp ce cautam un motiv pentru care sa mai lupt … Nu mai gaseam niciunul … Toate erau aiurea … Viata mea era naspa . Auzeam mereu o voce langa mine…O voce trista care mereu imi spunea sa lupt . Sa nu renunt . Imi spunea ca Bella si Emmett au nevoie de mine . Dar Jasper ? El…m-a inselat … S-a culcat cu asa o zisa Victoria dup ace eu l-am refuzat si i-am spus ca nu vreau sa grabim lucrurile . Dar aveam nevoie de un motiv … O luminita de ncare sa ma agat . Si atunci mi-a picat fisa … Cumparaturi ! Vai de capul meu !!! Daca dau ortu’ popii nu o sa imi mai cumpar niciodata lenjerie intima de la Victoria’s Secret ! Acum , Alice ! Deschide ochii pentru pantofii aceia roz de la tine din dressing ! Acum , am spus , tarfo ! Si am deschis ochii find intampinata de doua oceane albastre .
-Lupta , Alice ! Mi-a spus blondul meu mangaindu-mi fruntea …
-Da-mi un motiv pentru care as mai traii …Am spus eu ragusita .
-Dumnezeule , Alice esti in regula ! A spus el ridicandu-se de pe pat .
-Nu din vina ta presupun ! Am spus eu iritata .
-Imi pare rau , Alice … Este numai si numai vina , sunt un prost ... Dar… Nu am facut-o din razbunare sau ceva de genu’…Crede-ma … A spus Jasper , lacrimile aflandu-se in coltul ochilor sai .
-Nu , Jasper … Eu sunt aici din cauza ta ! IESI AFARA ! Am tipat eu .
-Ok…dar…nu uita un lucru…Te iubesc ! A soptit el si a iesit lasandu-ma singura .

PERSPECTIVA BELLEI


-Jasper , ce s-a intamplat ?! Am intrebat eu alergand spre salonul lui Alice .
-Nimic…A spus el stergandu-si dezgustat lacrimile … S-a trezit…Ma duc sa il chem. Pe Emmett , a spus el trecand pe langa noi .
-Omule , esti ok ? A intrebat Edward prinzandu-l de umar .
-Fute-ma , Edward ! A spus el smucindu-se .
-Prefer fetele , multumesc , fratioare ! A tipat Ed in urma lui .
-Edward…Am spus eu atingandu-i umarul . E suparat … E normall…Fuck off ! Am ras eu impingandu-l .
Am batut la usa lui Alice si am vrut sa intru .
-Fute-ma , Bella ! A spus ea intorcandu-se cu spatele la mine .
Si ea era suparata…Cool…
-Si eu te iubesc , surioara ! Am spus eu iesind din salonul ei .
Edeward se uita cu o spranceana ridicata la mine .
-Cred ca accept aceea cafea acum , Cullen ! Am chicotit eu .
-Swan , cine te asigura ca inca mai vreau om cafea cu tine ? A ras el superior .
-Ohh , crede-ma daca ma refuzi sunt sigura ca o sa iti para foarte , foarte rau ! Am ras eu .
-Testiculele ? A intrebat el punandu-si mana instinctive la pantaloni .
-Exact !
-Latte ?! Suna bine nu !? Super ! Hais a mergem ! A spsu el mergand inaintea mea spre iesirea din spital .
-Fraierule ! Am soptit eu urmandu-l .
--------------------------------------------------------------------------
Hey , ya ! Scuze ca nu am mai postat de muult ! :( Dar am venit pana la tata in vacanta(ai mei sunt despartiti) si abea acuma am gasit niste timp sa scriu ... Imi apre rau de intarziere ! Sper sa va placa chiar daca e scurt ! Nu uitati sa comentati ! Xo xo Silver

9 comentarii:

gaby spunea...

saracii alice si jazz:|
bella si ed se inteleg mai bine..dar se vede k bella nu vrea sa se indragosteasca:|

Laura-Maria spunea...

ah...alice is back::X
imi place....mai ales e asa o rel speciala intre ed si bell...ah>:D<
fetele repede cu urm:D

Dy@nn@ spunea...

super cap:X:X:X
uite ca si sughit!:))
edward si Bella se inteleg foarte bine!

Anonim spunea...

Ce mi`a placut trezirea lui alice:)))

Anonim spunea...

ehh..... daca nu l-a lovit cu perfuziile macar a urlat..... deci no comment... ,,Silver`` dar u jti cat am ras. =)) soooooper! de abia ajtept next :D

Romina spunea...

fain capitolu
astept urmatoru

Stefi spunea...

=)))))))))
ce duuur =))))))
s-a trezit alice pentru cumpărături =)))

Livia spunea...

"-Testiculele ? A intrebat el punandu-si mana instinctive la pantaloni .
-Exact !
-Latte ?! Suna bine nu !? Super ! Hais a mergem ! A spsu el mergand inaintea mea spre iesirea din spital .
-Fraierule ! Am soptit eu urmandu-l ."
Faza asta e chiar tare:)))))))))))=))))))))
Super...:X bafta>:D<

Anonim spunea...

love it:X:X imi place capitolul la maxim:X -Fute-ma,Edward!
-Fute-ma,Bella!
:))) asta a fost chiar tare:))
o sa trec la next:D

Trimiteți un comentariu