rss
email
twitter
facebook

joi, 24 iunie 2010

Capitolul 9-Bring me to life,or let me die




Bella Pov
Care ma tradeaza....Imi arata ca de fapt eu chiar am inceput sa iubesc acel baiat cu ochii lui de smarald si parul ciufulit.Acela care chiar mi-a placut,dar s-a dovedit a fii altceva fata de aparente....Pot trece cu usurinta peste ceea ce mi-a facut,chiar daca este grav.
Dimineata cand m-am trezit,am observat ca afara era destul de innorat,pesemne astazi o sa ploua.M-am dus jos in bucatarie si i-am observat pe toti cum stateau la masa de afara.Aveam un loc unde puteam sta si daca ploua.Jasper avea niste cearcane enorme,pe fata lui Edward nu se citea nici un sentiment,iar Emm cu Rose erau ciudat de tacuti.
-Neata everyone!Am spus eu somnoroasa.
-Hey!au spus ei in cor...
-Bella,astazi trebuie sa o luam pe Aly de la spital.
-Yeah!A fost tot ce am putut sa zic inainte sa ma apuce un cascat urat.Mi-am luat cafeaua de langa aparatul de facut espersso si m-am asezat la masa.Ups!Am uitat tigarile in camera.
-Edward?am spus eu cu o fata de copil inocent.
-Mmm?a spus el uitandu-se in gol.
-Imi dai si mie te rog o tigara?
-Ah,da!Serveste-te si mi-a aruncat pachetul de tigari in poala.
-Tanks!I-am zis eu.
-You Welcome!Imi raspunse el ingamfat.
-Hey,hey,hey!Gata cu engleza desteptilor!a spus Emmett.
In timp ce imi savuram cafeaua telefonul a inceput sa-mi sune telefonul.Nume apelant:Carlisle Cullen.
-Da?am spus eu alarmata.
-Bella,avem o problema...
-Ce se intampla?
-Sora ta tocmai a intrat intr-un soc.E un fel de coma.
-Dar din ce cauza?
-Asistenta i-a administrat medicamentele gresit.Te rog sa vii cat de repede cu putinta aici.
-Vin imediat!am spus eu si am inchis telefonul.
Lacrimile si-au facut aparitia pe fata mea.
-Hey,Bell se s-a intamplat?a intrebat Rose vizibil suparata.
-Alice....a intr-at in coma...am spus eu si am fugit in bucatarie pentru a-mi lua cheile de la masina.Nu mai conta cum eram imbracata asa ca am fugit repede la masina mea,si am ambalat-o nervos ca mai apoi sa plec din garaj foarte repde.In urma mea am vazut cum si ceilalti s-au ridicat de la masa si au inceput sa intre in masini.
Cand am ajuns la spital,toata lumea ma privea ciudat,dar asta e!Am urcat pana la biroul doctorului Cullen si am batut la usa masiva din mahon.
"Intra" s-a auzit din interior.
-Hey!Am zis eu sfioasa.
-Ia un loc,Bella.
-Deci?Ce s-a intamplat?am intrebat eu.
-Alice a intrat intr-un fel de coma,din cauza administrarii unui coagulant foarte puternic.
-Si,cate sanse sunt ca sa se remedieze greseala?
-Una la....
-Nu-mi spune ca e una la un milion pentru ca am sa fac o criza!am inceput eu sa isterizez.
-Bella,calmeazate!Stii,nu e vina mea ca avem personalul nu foarte bun.Imi pare rau.Voi face tot ce imi sta in putere,serios!
-Pot sa o vad?Am intrebat eu cand lacrimile si-au facut aparitia pe obrajii mei.
Alice Pov.
Ce frumos e sa stau in intuneric.Deja ma obisnuiesc.Il vad numai pe Jasper.Lumina ochilor mei.M-am indragostit de el in asa fel incat nu mai pot sa mai respir fara el.E baiatul visurilor mele....Nu stiu ce ma voi face fara el.Nu vreau sa mai sufar,dar el nu stiu daca este de aceeasi parere cu mine.
Toata noaptea am auzit cand cineva vorbea cu mine si imi spunea ca ma iubeste si ca nu a vrut sa-mi faca asta.Oare el era in stare sa faca asa ceva?Nu-mi vine sa cred ca nici cand mi-e rau nu pot sa incetez sa gandesc.
Mmm,incep sa percep sunete.Aud bipaiturile aparatelor,specifice spitalului.Am incercat sa deschid ochii,dar lumina prea puternica mi-a invadat raza vizuala si i-am inchis la loc.
"S-a trezit!"a spus o voce necunoscuta.
-Ei,bine!Domnisoara Swan,trebuie sa va luati medicamentele.spuse din nou vocea aceea de mai devreme.
Nu am putut sa articulez nimic din cauza ca aveam gura uscata si nu cred ca imi iesea ceva pe gura,asa ca am dat subtil din cap.Am simtit cum lichidul patrunde prin vene.Era asa de rece.Ca singuratatea.
Inca stateam inerta pe pat,dar bipaiturile aparatelor au inceput sa se intensifice si sa-mi creeze o senzatie neplacuta,dar pana sa realizez ce se intampla,am picat din nou in interiorul mingii acelea negre.Imi aduceam aminte de primele versuri din melodia Evanscene-Bring me to life.
"How can you see into my eyes
Like open doors
Leading you down into my core
Where I've become so numb"

I rugam pe el,sa ma lase sa traiesc.Pe sufletul meu,cel care stie in ce parte a intunericului ma aflu.
Ultimul gand:Te iubesc Jasper.
Edward Pov.
Stateam la masa afara cand a parut si micuta mea frumusete.Era atatd e adorabila cand se trezea dimineata,iar biletul pe care u l-am lasat aseara sper ca i-a inseninat un pic viata.
-Neata everyone!a spus ea inca cascand.
Purta o pereche de pantaloni gri,genul pantalonilor de rapperi si un maieu mulat ce-i scoteau in evidenta sanii mari.Era un inger.
Si-a luat cafeaua de langa espresor si a venit langa noi.Toti aveau discutiile lor numai eu imi fixasem privirea pe usa garajului de la casa Bellei.
-Bell,astazi trebuie sa o luam pe Aly de la spital...spuse Emmett care de cateva zile parca nu mai era el.Avea carcane si nu mai facea glume.
-Yah!a fost tot ce a putut zice Bella mea.
-Edward?a spus ea.Ah,sunetul vocii ei e ca un cantec la pian.Minunat,cu note slabe sau inalte.
-Mmm?i-am murmurat eu printre buze.
-Imi dai si mie o tigara?a intrebat ea facand o fata de copilas mic.Ce mai,era adorabila!
-Ah,da!Serveste-te!si i-am aruncat pachetul de tigari in poala.
-Tanks!Mi-a zis ea.Deja se lua la engleza cu mine....am ras amar si i-am raspuns
-You Welcome!i-am rapsuns eu ingamfat.
In timp ce isi savura cafeaua in liniste,a inceput sa ii sune telefonul Bellei.
-Da?a raspuns ea,fata strambandu-se de frica.
-Ce se intampla?a spus ea mai speriata.
-Dar din ce cauza?
-Vin imediat!a spus ea si a inchis telefonul.
Lacrimile si-au facut aparitia pe fata ei.
-Hey,Bell se s-a intamplat?a intrebat Rose vizibil suparata.
-Alice...a intrat...in coma. a fost tot ce a putut sa zica inainte sa fuga la bucatarie,de unde si-a luat cheile.Nici nu s-a mai uitat la felul in care era imbracata.A plecat cu un demaraj de drifting.A naibii fata asta!mi-am spus eu in minte.Imediat ce am pierdut-o din raza vizuala pe Bella,m-am urcat in masina lui Jazz si am plecat si noi catre spital.Toti erau speriati.
Cand am ajuns la spital,am gasit-o pe Bella pe scaunul de langa salonul surorii ei,iar lacrimile i se prelingeau pe obrajii imbujorati.Ochii,erau de de necunoscut.Avea ochii umflati si rosii.Nu mai arata ca Bella care a defilat pe podiumul de moda din Elvetia...Nu mai pare a fii ea.

~Nota autor~
Hey,da ce sa spun...M-am taiat la deget si nu prea am avut cum sa scriu.Sper sa va placa si sa nu ma injurati ca am lipsit atat de mult de aici:D:D:x
XoXo,Belly-Welly....App 6 days until Eclipse:)){Trebuia sa zic si eu o prostie pe aici:D}

6 comentarii:

gaby spunea...

Off..alice:((
Ce asistenta idioata:-L
Vreau sa o omoare cineva..oricine..Bella, Emmett, Jasper..oricine:-L
:))>:)

Romina spunea...

asistenta aia era cumva victoria? nush de ce da asa mi se pare....
ce aiurea de alice :(
astept si cap urmat....

Dy@nn@ spunea...

superb cap>:)
imi place..silver aspt cap 10
s faceti cap lungi

Anonim spunea...

sper ca in 10 il loveste pana la urma.... sper sper sper >:)

Anonim spunea...

sper ca in 10 il loveste pana la urma.... sper sper sper >:)

Anonim spunea...

uhhh...cn era asistenta aia idioata?:-w k e prea tambita...cum sa ii dea medicamentele gresite?:-w
oricum...imi place la maxim perspectiva lui edward:X

Trimiteți un comentariu