rss
email
twitter
facebook

marți, 22 iunie 2010

Capitolul 8 din Forever Young


Capitolul 8

Because…I love him

PERSPECTIVA BELLEI

-Mdea , sigur ! Am ras eu amar , sprijinindu-ma de balcon . Edward , cum ma poti minti in halul asta ? Tu esti cel mai mare „gigolo” pe care il stiu . Tu ai incercat sa ma violezi si acum imi spui ca nu ai face asa ceva unei fete ? Am pufnit si mi-am intreptat privirea spre usa din fata unde niste tipi de la spital o bagau pe Alice in ambulanta .

Edward nu spunea nimic . Era tacut si ganditor , exact ca in aceasta dimineata . Nu spunea nimic asa ca m-am gandit sa sparg eu linistea .

-Edward , sora mea are nevoie de mine , acum . Am spus eu incercand sa trec pe langa el .

Mi-a prin mana , trgandu-ma in fata lui .

-Edward , ce ...?

S-a apropiat incet de mine , atingandu-mi o singura data buzele . S-a uitat in ochii mei pentru a-mi vedea reactia . Nu stiam cum sa reactionez . ur si simplu am stat . M-a sarutat din nou atingandu-mi buza dejos cu limba . Mi-am incalcit limba cu a lui lasandu-i aroma sa ma imbete . Vroiam sa scap dar nu puteam ... era prea innebunitor . Acuma inteleg de ce toate fetele se culcau cu el fara nici un motiv . Dar pentru mine nu era asa . Pentru mine era doar un sarut . Nu a insemnat nimic .

-Edward...lasa-ma ! Am spus eu iesind din camera mea .

PERSPECTIVA LUI EDWARD

O intelegeam ... O intelegeam perfect . Avea tot dreptul sa ma urasca si sa se poarte asa cu mine . Poate ca ea vroia sa stea departe de mine...dar eu nu puteam ... Ma fascina , pentru ca ea nu era atat de ...tarfa ca si celelalte fete . Era sigura pe ea , luptatoare si cred ca daca ii ajungeai la suflet era o prietena grozava . Am oftat si am iesit din camera ei , dar nu inainte de ai lasa un bilet pe pat . Sunt sigur ca il va vedea cand se va intoarce in seara asta .

-Edward , unde esti ?! A tipat Jasper cu totul disperat .

-Omule , vin acum ! Nu te mai alarma asa ca nebunul ! Am spus eu intrand in Volvo .

-Cum sa nu ma alarmez cand Alice tocmai a incercat sa isi taie venele ? Sau nu .. Corectez : SI-A TAIAT VENELE !

Am acelerat si conduceam cu 150 la ora spre sputal .

-Jasper , e vina ta ! Asumati responsabilitatea !

-Asa ai facut tu , Edward ? I-ai spus Claudiei ca de fapt tu erai tatal copilui?!

-Nici macar nu m-am culcat cu Claudia . Am oftat eu .

-Ohh , da ... Acela era Mike , dar in fine nu asta conteaza ! Tu ti-ai asumat vreodata responsabilitatea pentru ceva ?

Ajunsesem in fata spitalului .

-Tu nu te-ai indragostit niciodata , Edward . NICIODATA ! Tu mereu ai fost un „bad boy” . Niciodata nu ti-a pasat de sentimentele fetelor cu care ti-ai tras-o . Cand o sa simti si tu dragostea , Ed . O sa vezi ca doare . Si doare ca dracu’ ! A tipat Jasper tarntind usa de la Volvo .

-Nu plateste mata masina daca o strici ! Am tipat eu dandu-ma jos din masina .

Mi-a aratat degetul din mijloc si a fugit in spital . Am oftat . Poate ca avea dreptate . Poate ca eram un playier nenorocit caruia nu ii pasa de nimeni si de nimic , doar de propria mea persoana . Eram un egoist .

-Edward , haide ! A spus Bella tragandu-ma de mana in spital .

Alergam pe holurile spitalului , Bella intreband de Alice Swan si eu de Carlisle Cullen .

-Edward , tu ce faci aici ?! M-a intrebat Tanya surprinsa cand am intarta in cabinetul ei .

Mdea...m-am culcat si cu ea , doar ca ea lua totul prea in serios .

-O caut pe mata , Tanya ! Unde dracu’ e tata ?!

-In pi...

-Aici , fiule ! A spus el venind in fata mea imbracat cu halatul lui alb . Ce s-a intamplat ?

-Alice Swan ! A fost tot ce am putut spune . Cabinetul 45 .

-Sa mergem !

Alergam amandoi pe holurile spitalului pana cand am vazut-o pe Bella cu capul in maini , fata fiindu-i acoperita de perdeaua de par ciocolatiu . Carlisle a intrat in cabint trantind usa in spatele lui . M-am asezat langa Bella privind-o pur si simplu .

PERSPECTIVA BELLEI

Lacrimile imi curgeau pe obraji . Ma simteam rau . Surioara mea a incercat sa se sinucida din cauza unui Cullen .

-Bella ... A murmurat el .

Stiam ca e Edward dar nu stiam ce sa fac eram disperata . Emmett era in cantina cumparand cafea si Jasper se plimba ca nebunul prin fata usii . Aveam nevoie de alinarea cuiva . Rose nu a putut veni asa ca singurul ramas era Edward .

-Edward ! Am suspinat eu aruncandu-mi bratele in jurului lui .

-Shh , Bella ! Sunt aici ! Mi-a soptit el , mangaindu-mi usor parul .

Nu siu cat timp am stat asa . Eu plangand si el alinandu-mi tristetea .

-Bella...Am puttu sa ii aud maraitul lui Emmett din spatele meu .

Trupul lui Edward s-a alarmat brusc , incordandu-se .

M-am ridicat si l-am privit pe Emmett printre lacrimi . Si-a arcuit pumnul in spate si se indrepta nervos spre Edward .

-Emmett ! Am tiapt eu punandu-ma in fata lui . Lasa-l ! Te rog ! Nu mai suport alti raniti in seara asta !

-Ok ! Dar sa nu crezi cda scapi , Cullen ! A spsu Emmett asezandu-se la doua scaune departare de Edward . Copialros .

Mi-am baut cafeaua in liniste pana cand doctorul Cullen , daca imi amintesc eu bine , a iesit din salon cu un zambet urias pe fata .

-Tata , ce s-a intampalt ?! A intrebat Edward ridicandu-se o data cu mine .

-Tata ?! Am intrebat eu uimita .

-Mdea...e taicamiu...

-Ohh ! Ce s-a intamplat ?

-Pacienta e ok , maine dimineata o puteti lua acasa ! O tinem peste noapte pentru supravegheri .

Am rasuflat usurata aruncandu-mi bratele in jurul lui Emmett el invartindu-ma .

-Putem intra ? Am intrebat eu cand Emmy m-a alsat jos .

-Desigur !

Am intrat incet in salon si am vazut-o pe Alice cu un mic zambet pe fata .

-Hey ! Am spus eu asezandu-ma langa patul ei .

-Salut , surioara !

-De ce ai facut-o , Alice ?! Am intrebat eu serioasa .

-Pentru ca...il iubesc ...si daca nu sunt cu el ...mai bine nu mai traiesc .

-Prostii ! Am spsu eu .

PERSPECTIVA LUI EDWARD

Eram in Volvo cu Bella asteptand ca ea sa coboare .

-Il iubeste...a murmurat ea .

-Mdea....si el o iubeste ...

-E ciudat ... Am murmurat amandoi o data .

-Tresa’ plec , Edward . A spsu ea deschizand portiera . Merci ca ai fost cu mine ins eara asta .

-Oricand . Am soptit eu .

-Noapte buna , Edward !

-Noapte buna , Bella !

PERSPECTIVA BELLEI

Mi-am facut un dus si m-am bagat in pat dar am simtti ceva fasaind si mi-am dat seama ca e o hartia , asa ca am scos-o si am aprins veioza pentru a o citi .

„Esti mult mai draguta cand esti tacuta ! –Edward Cullen „ Am chicotit si ochii mi-au fugit automat spre casa Cullen-ilor , unde Edward se uita la mine zambind . Am ra si am dat negativ din cap ,amuzata . Mi-a facut cu ochiul si a disparut in camera lui . La fel ca si mine peretele exterior era doar un geam mare si lat . Am stins veioza , am aruncat hartia sub pat si m-am afundat in niste vise in care .....

----------------------------------------------------

Hey , guys ! Scuze pentru intarzierea micuta (enorma) . Imi apre sincer rau dar nu am avut timp :( . Pana cand va fi postat urmatorul capitol bucurati-va de acesta ! Xo Xo Silver

5 comentarii:

Anonim spunea...

sunt PRIMA!! sincer, nu imi vine sa cred :D. ultima parte a fost fooooarte romantica, cel putin asa mi s-a parut mie. capitolul e genial! xo xo Deea

Dy@nn@ spunea...

off chiar trebuia sa ma lasi in suspans?>:P
superbb cap:X
http://cadereaingerilor.wordpress.com/cap-4-o-zi-cu-micul-terorist/ daca ai timp....msik
si cap 9 il aspt..si msik:*k ma anunti

Unknown spunea...

:X:X:X
o iubeste:X:X defapt:X:X se iubesc:X:X defapt:))stiam asta:))=))
si a fost tare faza cu biletelui:X vreau nextu:X
app:)) sunt din nou rosemary

gaby spunea...

in care...ah..va place sa ne lasati in suspans:)))
sper sa se impace jazz si alice..:|

Anonim spunea...

off...... shy yo care speram ca Alice ii va da cu perfuziile in cap :(( ,,Silver`` imi faci iluzii desarte :((
asha... trecem peste... sooper!! bn ka Alice nu e drop dead... huh.. ce ne faceam fara ...felul ei obsedat de haine de a fi ? :D

Trimiteți un comentariu