rss
email
twitter
facebook

luni, 21 iunie 2010

Capitolul 7 din Forever Young

Bella Pov
Cand...Am lasat fraza in aer,pentru ac din baie s-a auzit o bufnitura.Cine stie ce mai daramase Alice pe acolo.
-Alice,fa bine si pune-mi lucrurile la loc!
Am stat doua secunde,si nu mai auzeam nici o miscare.Ceva se intampla!M-am dus in baie si am vazut-o intr-o balta de sange.La dracu` cu Jasper si cu tot ceea i s-a intamplat incat sa faca asta.
-Emmett!Lasa dracu` jocul ala stupid si vino incoace!Al s-a sinucis!
Am auzit niste pasi grei,iar apoi a aparut Emmett cu o fata inspaimantata de parca a vazut o stafie in libertate.
-Sun la salvare!a spus el dupa ce a iesit din transa.
Dupa ce a sunat el la salvare,l-am sunat pe Edward.
-Edward!Vino repede la mine in camera!am urlat eu de cred ca m-a auzit,fara a avea nevoie de telefon.
-Ce s-a... si a lasat fraza in aer pentru ca deja ii inchisesem telefonul.
Edward Pov
Stateam in pat si ma jucam absent cu o bucatica de patura.De ce a aparut Nadya chiar acum?De ce imi chinuie viata?De ce apare ca un ceas desteptator ciudat,care te atentioneaza ca ti-ai gasit dragostea pe care trebuie sa ti-o distrugi tot tu?De ce?M-am uitat in curtea Swan-ilor si am observat o ambulanta.Oh,la dracu!Sper ca Bellei nu i s-a intamplat nimic.Mai bine ma duc sa vad.Am luat telefonul si am coborit scarile.Pe drum a inceput sa-mi sune telefonul.
-Alo?am spus eu.
-Edward,vino repede la mine in camera!a urlat fata mea.
-Ce s-a...si nu am mai continuat fraza pentru ca deja imi inchisese telefonul.
Fata mea era bine.Inseamna ca cealalta avea probleme.
-Jazz!am urlat eu enrvos.
-Da omule!A raspuns el somnoros de la etaj.
-I-ati dracu` capu` ala care il ai pe umeri si vino incoa` ca s-a intamplat ceva cu tarfa ta!!! am spus eu si am iesit pe usa.
In secunda doi,m-am trezit in spatele meu cu fratemiu` care avea o fata de filme horrorr.
-Ce ti-am spus fraiere?am zis eu nervos.
-Dar...!
-Nici un dar!Trebuia sa ai grija tu si prizele tale idioate.Pentru ce dracu iti trebuie droguri?Inteleg ca esti rusinos!Da ce naiba?
Pana sa termin conversatia,sau de fapt monologul,am ajuns la casa Bellei.Am urcat cate doua trepte pana ce am ajuns la camera ei,unde Alice statea intinsa pe pat cu ochii inchisi,Bella era super-super-super speriata iar Emmett,ei bine,rare ori il vezi asa pe Emmett;incepuse sa planga.
Jazz,cum a vazut-o a inceput sa plnga si a ingenucheat langa pat si ii saruta mana.
-Jazz!Cum dracu ai putut sa ii faci asta surorii mele?spuse Emmett vizibil infuriat.
-Omule,am tras aseara ceva...si n-am mai stiut de capul meu pana a doua zi..Serios,eu chiar o iubesc,si nu vreau sa ii cer sa se culce cu mine....Frate,nimeni nu ma intelege.
Bella POv
Doamne,nu ami puteam de nervi.Am iesit pe balcon cu Ed in spatele meu si mi-am aprins o tigara.
-Nu-mi vine sa cred ca din cauza lui a ajuns asa!
-Bella,imi cer scuze pentru comportamentul fratelui meu,eu nu i-as face asa ceva unei fete...since nici nu stiu ce e cu el...



-------
Hey Ya!Am venit si eu acum din mini-vaccanta si am scris cap 7...cam scurt nu?:-ss
Eh lasa,
xoxo,B-W

7 comentarii:

Anonim spunea...

geanyna mama...ai intrat deja in vacanta?:-w:-w:-w
bine bine...recunosc...vacanta deja a venit;)):))
imi pare rau pt alice...si il omor pe jasper:-w:-w
vreau nextu,almie:X

gaby spunea...

Dap..cam scurt..dar nu conteaza:))
Saraca Alice:|
Si eu il omor pe Jasper Rose:)))
Facem o alianta si ne punem amandoua pe el?:))
Si Emmett a ajuns sa planga:))
Sper ca Jasper se simte ca in ultimul hal:))
Nush cine trb sa scrie cap urmator dar sper k o face repede:)):x

gaby spunea...

hei..ati primit un cadou de la mine..
intra aici sa vezi espre ce e vorba:d
http://loveintheforce.wordpress.com/2010/06/21/un-cadou/

Anonim spunea...

omg.... saraca alice :( sper sa se faca bine :X

Anonim spunea...

Ah...Jazz e un mare idiot X( Sa sufere si din partea mea poate sa primeasca si o bataie buna:))
Saraca Alice :(
De abia astept continuarea:X

Anonim spunea...

inca sunt cu gura cascata :D

Dy@nn@ spunea...

superb:X

Trimiteți un comentariu