rss
email
twitter
facebook

duminică, 20 iunie 2010

Capitolul 6 din Forever Young


Capitolul 6

I didn’t wanted this

PERSPECTIVA BELLEI

Stiu Ca l-am mintit pe Edward in legatura cu Vouge . Dar nu aveam incotro . Imi era frica ... Imi era frica sa il am in apropierea mea dupa ce s-a intamplat ieri . Intr-un fel ma simteam protejata de el ... Dar intr-un fel...speriata . Vroiam sa stau prin preajma lui .... Sa il cunosc mai bine , dar in acelasi timp vroiam sa stau cat ma departe de el posibil . Nu vroiam sa fiu ranita . Nu din nou .

-BELLA ! A tipat Alic intrand in camera mea val-vartej si sarind in pat .

-Alice , te-ai hotarat sa imi dai un atac de cord zilele astea sau ce e cu tine ? Am intrebat-o eu ridicandu-ma ofensata din pat .

-Nu , prostuto ! Mergem la cumparaturi cu Cullen-ii .

-Hai , echipa ! Am spus eu sarcastica ridicandu-ma din pat si intinzandu-mi muschii .

-Vreau sa imi i-au o rochita , o pereche sau trei de blugi , cateva tricouri , niste lenjerie inti...

Am lasat-o sa vorbeasca singura si am disparut in baie pentru un dus . Dar cum Alice era Alice s-a asezat la usa de la baie si a inceput sa imi „cante” live .

-Si cateva perechi de pantofi , si ...

Dumnezeule , asta se anunta a fi o zi lunga .

PERSPECTIVA LUI EDWARD

-Omule , ce ma fac ? A spus Jesper trantindu-si capul de masa .

-Tipule , ti-am spus sa nu mai iei o supra doza , ca incepi sa faci prostii pe care le vrei regreta dimineata . Dar tu nu , tu Batman Batman . Am spus eu sorbind din ceasca mea de cafea .

-Dar totusi , Edward , cu Victoria ?! Am si eu gusturi mai bune .

Tocmai vroiam sa ii zic ceva cand el m-a oprit :

-Chiar si cand sunt drogat . A terminat el propozitia .

-Totusi...ce o sa ma fac cu Alice ? Daca afla ?

-Ei bine...Lasand de o parte ce mi-ai promis aseara ... o sa te ajut . Esti fratele meu , la dracu’ .

-Ce ti-am promis aseara ?

-Nimic , Jasper ...nimic . Am oftat eu . Dar totusi de ce ai facut-o ?

-Pentru ca ... pentru ca ...nu imi amintesc , Edward , nu imi amintesc ! Nu imi amintesc nici macar ce am luat .

-Trebuie sa ii spui adevarul lui Alice , tipule .

-Dar...

-Jasper , daca o minti acum o sa o minti mereu . Si...adevarul iese mereu la iveala oricat de mult ai incerca sa il ascunzi .

-Ok. A oftat el .

-BAIETI ! A tipat Rose de sus . SUNTETI GATA ?

-Gata ! Am raspuns noi iesind afara cu R. In urma noastra .

Astazi aveam sa imi petrec mai mult timp cu Bella . Si era tare intr-un fel . Acum ii puteam demonstra ca vreau sa ma schimb . Dar totusi....toate astea erau din vina ei...Nadya . Doar ea m-a transformat in ceea ce sunt astazi . Doar ea a scos monstrul afara din mine . Poate ca daca nu eram atat de obsedat sa imi bat joc de toate fetele , dupa ce ea si-a batut joc de mine , acum Bella ar fi avut incredere in mine . Nadya a stat cu mine numai pentruca aveam bani si pentru ca ii faceam toate poftele . Dar ea niciodata nu s-a gandit la sentimentele mele ... sentimente pure , pe care nimeni nu le poate intelege . A venit acest tip ... Jacob .... care era un bou si jumatate . A luat pe Nadya . I-a promis palate si oceane ... dar a dus-o intr-o cabanuta . Cand m-a parasit mi-a dat motive de genul : „E mai bun la pat , si chiar daca stam intr-o cabana sunt plina de bijuteri ! „ Cel mai mult m-a durut sa o aud spunand ca nu m-a iubit niciodata ...ca totul a fost doar un joc . Dar trecutul e trecutiar prezentul e prezent . In momentul de fata trebuie sa ma concentrez asupra problemei intitulate : „Bella „ .

PERSPECTIVA BELLEI

Statea cu capul lipit de geamul masinii gandindu-se adanc la ceva . Ochii de un verde pur erau acum aproape caprui . Incruntarea dintre sprancene era evidenta printre firele aramii de par . Chipul lui era trist . Puteam observa asta . Si nu incetam sa ma intreb de ce . Ce il putea sfasia pe acest „Playboy” fara mila , in duoa jumatati ? Chiar daca el este asa cum este acum , fiecare dintre noi are un trecut . Si nu toti au unul roz .

-Edward , esti ok ? L-am intrebat eu .

-Aaa...da....cred...ca da .

A incercat sa zambeasca , dar stia prea bine ca pe mine nu ma pacalea . Aveam senzatia ca il cunosteam de un veac de ani . Dar totusi era atat de strain mie .

-Hei , tu nu trebuia sa pozezi pentru Vogue , azi ? A intrebat Edward cand am intrat in mall .

-Aaaa...am anulat...Nu vrei sa o vezi pe Alice cand e nervoasa si vrea la cumparaturi . Am ras eu amar .

-Ehh...cred ca nu . Hai sa mergem .

Lumea din Mall se impingea de spuneai ca se vindeau tigari la intrare . Hopa , am uitat cu nu fumeaza toti atat de des ca mine .

-Belly-Welly ! A spus Emmett cand am intrat intr-un magazin . Uite ce am gasit pentru mine !

Mi-a aratat un tricou mare si larg pe care erau desenate desenele animate cu „Scooby-Doo” . M-a bufnit rasul cand l-am vazut .

-Mi-l iei , Belishor ? M-a intrebat el scotandu-si buza de jos in afara si fancand niste ochi de catelusi .

-Ok , Emm , cat costa ?

-200 de lei .

Mi-a cazut maxilarul in pamat .

-Poftim ? Sorry , Emm , dar...200 de ani sa stea acolo in magazin . Am spus eu luandu-i tricoul din mana si aruncandu-l peste celelate .

-Nici daca te roog frumos ?

A facut o fata inimaginabila de imi venea sa plang .

-Off , bine ! M-am dat eu batuta . Ia-l !

-Yey !!

Dumnezeule ! Mai lipsea sa sara in sus si in jos prin magazin si sa spuna „Tanti , Belishor mi-a cumparat (indica cu degetul spre mine) un tricou cu Bibi-Doo (in loc de Scooby-Doo) „ . Am ras la gandul acesta .

Ma plimbam printre rafuturi pana cand am gasit un tricou minunat de un albastru miraculos .

-Nice , Bella ! A soptit Edward in urechea mea .

Am tresarit usor si m-am intors cu fata la el , doar pentru a ramane cu gura cascata . Cel mai frumos zambet strengaresc pe care il vazusem in intreaga viata era acum in fata mea .

-Aaa...merci , Edward .

Am trecut pe langa el si am intrat intr-o cabina pentru a proba tricoul .

PERSPECTIVA LUI EDWARD

A iesit din cambina imbracat cu acel tricou albastru care ii venea perfect . Decolteul in forma de „V” ii punea in evidenta gatul . Acum era randul meu sa fiu cu gura cascata . Era uimitoare .

-Ei bine ? A intrebat ea facand o piruieta .

-Esti...adica rochia e minunata ! Am spus eu inchizand gura .

-EDWARD !! Am auzit un tipat . M-am intors sa vad daca pe mine ma striga si am ramas uimit . Nadya .

-Salut iubitel ! A spus ea sarutandu-mi buzele .

M-am smucit si m-am uitat instinctiv spre Bella pentru a vedea reactia ei . Nu puteam citi nimic pe chipul ei . Doar dezamagire .

-Eu..aa...ma duc sa vad daca ii place si lui Alice . A spus B. Plecand .

-Deci...ce ai mai facut ? Am auzit ca te-ai culcat cu aproape toate fetele din oras ... A spus Nadya .

Nu eram prea atent la ea . Ochii mei fugeau spre Bella care vorbea cu Alice .

-Mdea...asa e .

-Crezi ca o putem face si noi diseara ? La tine acasa ?

-Nadya , eu am ajuns asa din vina ta ! Am tipat eu , in soapta .

-A mea ?! A intrebat ea incercand sa para innocenta .

-Da cine ?! Bunica de la groapa ? Tu m-ai parasit . Din vina ta mi-am batut joc de aproape toate fetele din oras . Din vina ta , ea nu are incredere mine . Am aratat cu degetul spre Bella . Din vina ta sunt un player .

A ramas cu gura cascata .

PERSPECTIVA BELLEI

*mai tarziu in casa Bellei*

Stateam linistita in camera mea ascultand niste muzica cand Alice a intrat plansa toata .

-Alice , ce s-a intamplat ? Am intrebat-o luand-o in brate .

-Jasper ! A spus ea trista .

Avea aceeasi privire ca Edward azi dimineata . Trista . Nu se poate . Am avut dreptate . E vina tipei aleia . Trebuie sa vorbesc cu cu el .

-Alice..

L-am putu auzi pe Jasper din pragul usii mele . Alice a scos un scancet de durere si a fugit in camaera ei trantind usa si alsand un Jasper suparat batand cu pumnul in pereti .

-Hei , Bells ce se intampla ? M-a intrebat Emmy intrand in camera mea .

-Nimci , Emmett ...Nimic...

„Tocmai a-ti pierdut 20 de puncte . Hi hi hi ! „ S-a auzit vocea de la noul joc video a lui Emm .

-Oh , la dracu’ ! A spus el trantind usa de la camera mea .

Si asta era Emmett . Iar acum problema cea mare : Edward . Oare avea vreun interes sa ma minta ? Sa imi spuna ca vrea sa se schimbe si alte rahaturi numai pentru a si-o trage in Mall cu inca una ? Aveam nevoie de explicatii .

Asa ca ... cred ca am facut cea mai buna alegere cand ...

---------------------------------------------------

Hey , guys ! Scuze ca nu am postat nimic ieri dar am fost pana la Lacul Rosu toata ziua :X si nu prea am avut timp :( Adevarul e ca aveam capitolul scris mai aveam inca 10 randuri si il terminam , dar azi am zis hai sa schimb aia , aia , aia , si a mai durat un pic:)) . In orice caz sper sa va placa ;)) . Nu uitati de comentarii;) . Xo xo Silver .

8 comentarii:

Alma spunea...

Guys ! Aici e reclama de la faza cu Batman : http://www.youtube.com/watch?v=DNtZVrYGP-w . Enjoy ! Xo xo Silver

Anonim spunea...

oh:X:X mi-a placut enorm faza cu batman:X:X:X:X e atat de comica:X:X
si mi-a placut faza knd kre nadya a sarit p eddy si bellyshor a plecat cu coditsa intre picioare:))
deci...
acum...belly-welly...te asteptam cu capitolul 7:X:X
sa nu intarzii k te bat:))
va besk pe amandoua:X:X

Anonim spunea...

ah,da...si cumva eram prima?;;)

Anonim spunea...

faza cu batman...geniala no comment!
minunat cap
posteaza urm cap cat mai repede ;))
daca aveti timp intrati si aici si comentati
http://byws.wordpress.com/

gaby spunea...

imi place:x
tocmai acum trebuia sa apara si fufa aiaX(
sa se duca la jacob al ei care ii da bijuterii
alice stiu ce are..:))
"Asa ca ... cred ca am facut cea mai buna alegere cand ... "
cand?...cand?
de ce ai terminat aici?
cum e posibil sa ne lasi asa in aer?:|

Anonim spunea...

aveti asa un talent sa nu terminati capitolele :)). trebuie ca noi, cititoarele sa murim de curiozitate. bafta la scris in continuare!:*:*

Iza spunea...

tareeee:X:X:X
pacat de alice:(...ce bataie i-as da lui Jasper x-(
Acum nextu ca am ramas in urma rau:))
kisses and hugs>:D<:*

Anonim spunea...

cand ce? offf..... de ce va place tuturor sa torturati oamenii nevinovati? :((
grozav...... iar acum 7.... :D

Trimiteți un comentariu