rss
email
twitter
facebook

vineri, 18 iunie 2010

Capitolul 5 din Forever Young

Capitolul 5
"I`m sorry!"
Bella Pov
-Edward?Am intrebat eu a doua oara.
-Mmda....doar eu.a spus el in soapta.
-Edward!!!!Ce cauti aici?Pleaca acum!!!
-Bella!Stai,nu mai tipa!Am venit doar sa imi cer scuze.
-Scuze pentru ca aproape era sa ma violezi?am spus eu vizibil sarcastica.
-Nu!Scuze pentru ca sunt un prost.A venis si s-a asezat pe pat langa mine si mi-a spus tot ce avea de zis.Uite...Bella,vezi eu ma comport asa deoarece am fost invatat sa am multe fete la pat,iar cand una nu-mi cade in plasa incerc sa fac orice pentru a o avea.Stii,e ca un premiu;il vezi in vitrina,si vrei sa il castigi dar pierzi o proba,asa ca lupti in continuare pana castigi celelalte probe si a ajunge la premiu.
-Si...ce vrei sa spui prin toate astea?
-Vreau sa spun ca,imi pare foarte rau de ceea ce am facut mai devreme si as vrea...daca se poate sa fim amici....
-Nu stiu Edward....Nu pot fi sigura ca tu te vei controla si ca nu ma vei ranii asa cum ai facut-o de data asta.
-Bella,am observat ca exista si alte tipuri de fete in lumea asta,si crede-ma ca nu m-as ierta niciodata daca ti-as face rau din nou.
-Edward,ce zici daca ne-am incepe amicitia prin a fuma o tigara?am spus eu senina.
Imi trecuse supararea pe el,dar inca vroiam sa il testez daca ma mai vrea la el sub asternut,sau nu.Am iesit pe balconul camerei mele si ne-am asezat la masuta pe care o aveam acolo.
-Deci,Bella....vroiam sa iti spun ca ai defilat minunat!Si imi cer mii de scuze pentru tot ceea ce am facut!
-Pai Edward,merci foarte mult pentru compliment,si trebuie sa intelegi ca totul nu se rezuma doar la o vorba...Va trebuii sa arati si prin fapte.
-Inteleg....
-Si poti sa-mi spui si mie cate ceva despre tine?am spus eu deja foarte angrenata in discutie.
-Pai nu prea am ce sa zic...Sunt un tip prost,care se drogheaza,fumeaza,bea,un prost,un tampit si etc....Chiar mai vrei sa aflii?
-Nu ma refeream la asta...
-Dar?
-Ma refeream la...cauza comportamentului tau...
-Nu prea sunt multe de spus...Bella.Doar ca am pierdut ce-a mai mare iubire din viata mea,si acum am invatat sa imi bat joc de toti.
Ramasesem amandoi blocati unul in privirile altuia.Ce ochi frumosi,ce buze conturate,dar si ce comportament delasator....
Edward Pov
Ramasesem captiv in privirea ochilor ciocolatii,care la lumina lunii straluceau minunat.Nu pot sa cred ce prostie era sa ii fac unui asemenea inger.Un inger care a venit pe pamant si vrea sa ma salveze.Dar trebuie sa accept doar prietenia.
"Rabda prietene" imi spuneam singur in minte.
Ea si-a ridicat telefonul de pe masa de sticla si s-a uitat la ceas.
-Oh doamne,ar trebuii sa ma duc la culcare!Maine am sedinta foto pentru revista Vogue...Te superi?
-Nu mai poti sta macar la o tigara?am spus eu speriat ca o voi pierde din nou.
-Pentru tine,incerc.
Ne-am mai aprins cate o tigara,in timp ce povesteam diverse chestii.Am tot stat de vorba pana la 4 dimineata,cand am realizat ca ea deja adormise pe scaunul ei.Ma miram de ce este asa liniste.Am luat-o in stilul miresei si am dus-o in pat.Era super usoara.
Bella Pov
Am stat si am fumat tigara dupa tigara,pana cand am simtit ca pleoapele mi s-au facut ca de plumb,si nu am mai putut rezista.Adormisem si il lasasem singura...Ce urat din partea mea,dar deh!Maine la seidnta foto o sa imi adun ochii de pe jos.Cand mi s-a facut frig,am simtit ca cineva ma ia pe sus si apoi am ami simtit asternuturile moi.
-Edward!am raspuns eu ca drept multumire.
Edward POV
-Edward!mi-a spus ea,in timp ce pe fata ei si-a facut aparitia un mic zambetel care mi-a ucis toata nesimtirea mea.
Stiam ca nu sunt asa in interior...dar din cauza Nadyei,acum am ajuns "Playboy" si deja am inceput sa ma satur de aceasta chestie.
Cand sa plec acasa,am mai privit o data in patul unde dormea ingerul meu,apoi am sarit peste balcon si m-am agatat de scarile care erau acolo.Am coborit usor si m-am dus in casa.Cand am ajuns la mine in camera,auzeam gemete.Dooohh!!Da Jasper nu poa` sa doarma daca nu si-o trage cu tarfa aia de Alice?Mi-am dat jos hanoracul negru si l-am aruncat pe scaun.Am aprins lumina la mine in camera si apo mi-am intors pasii catre usa.Fata aia gemea de parca o despica pe din doua,nu ca si cum ar avea un act de amor...Am deschis usa si am batut cu pumnii in a lui Jazz.Cu greu,a deschis usa.
-Da?a spus el ridicand o spranceana.
-Frate....Si cand sa continui ce aveam de zis,am vazut ca din patul lui s-a ridicat o roscata,aceea era Victoria.
-Nu-mi spune ca ai facut asta!am spus eu.
M-a impins in afara usii lui si a inchid usa dupa el.
-Frate te rog frumos!Fa-te ca nu ai vazut cine era...Te rog!Nu vreau sa ma bag in incurcaturi cu Alice...
-Just cu o singura conditie!am spsu eu incrucisandu-mi bratele la piept.
-Promit ca.....Nu l-am lasat sa continuie,pentru ca stiam ca o sa spuna numai baliverne,asa ca i-am spus asa:
-Nu promiti tu tot felul de dracii,ci ma asculti pe mine.Unu la mana,vreau sa ai grija de sora Bellei,doi la mana vreau sa ii faci pe toti sa ma ierte pentru ceea ce am facut in seara asta,si plus de asta mai ales pe Bella!!! ai inteles Jazzy scumepete?
-Ddd.d.dda!si a intrat in camera trintind usa.
M-am dus la mine in camera linistit si mi-am pus mp3-ul in miscare.Ascultam melodia mea preferata:Debussy-Claire de lune.Minunata melodie...Dar daca cineva ar stii ca eu as canta la pian si ca mai si citesc carti,ar spune ca deja delirez.
Bella Pov.
M-am trezit sa imi aduc un pahar de apa si m-am pus in pat.Mi-am tras mp3-ul langa mine si ia-m dat play,pentru a adormii mai usor.Claire de lune,melodia mea preferata a inceput,iar eu m-am cufundat din nou intr-un vis minunat,care il avea protagonist pe baiatul cu ochii de smarald...

9 comentarii:

Dy@nn@ si Anca spunea...

primaaaaaaaaaaaaaaaa akuma citesc

Dy@nn@ si Anca spunea...

superb...spr ca Alice sa afle ce fel deom este Jazzz si sa-l paraseasca!!!
ar fi culmea sa-l ierte!pe cand cap 6?
este superb
faceti o treaba minunata

Anonim spunea...

Cand pui cap 6?

Unknown spunea...

oh:X:X superb capitolul:X:X
si ma bucur k a venit sa isi ceara iertare:X:X:X
foarte bine,geanyna:X:X
besk:*:*p amandoua:X(din nou rosemary)

gaby spunea...

Oh:X
Ce frumos...si-a cerut iertare si acum vrea sa fie iertat:))
O sa vedem daca se poate schimba..si aia care l-a parasit cred k era doar o profitoare..:))

Anonim spunea...

Super capitolul :X
De abia astept continuarea:X
Spor la scris:*

Iza spunea...

super capitolul:x
vad ca s-a cumintit " baiatul cu ochii de smarald...":))
spor la scris>:D<

Anonim spunea...

ma asteptam de la Ed sa faca asa ceva, dar de la Jazz in nici un caz. devine din ce in ce mai interesant, acum ca Ed si-a cerut scuze.

Anonim spunea...

victoria? Gosh! tipii astia nu dorm noaptea? tare cap...... 6...6...6 :D

Trimiteți un comentariu