rss
email
twitter
facebook

miercuri, 16 iunie 2010

Capitolul 2 din Forever Young

Shopping surprise
Bella Pov
Astazi ma trezisem bine dispusa.Ce aiurea a intrat in vorba cu mine acel "gigolo".Traiasca marele urs Emmy-Celly!
Astazi ma imbracasem gata sa cutreier orasul si sa fac un mic inspectaj.Am luat-o de-a lungul unor strazi pline de oameni si am observat,sali de fitness,cluburi de dansuri,de box,si mall-ul care se vedea de la o departare extraordinara.Inainte sa intru in mall mi-am facut abonament la sala cea mai apropiata si apoi am intrat in mall.
Dupa cateva ore in care i-am cumparat lui Alice niste lenjerie intima,lui Emmett noi cd-uri si tot felul de chestii,m-am dus si la Burger King si am comandat 3 cheeseburger-uri.Mi-am luat pungile si am mers spre iesire.Cand am iesit,am vazut un domn imbracat in alb ce se certa cu cineva.
-Chiar nu intelegi ca nu am de unde sa iti mai agsesc inca doua modele asa cum vrei tu?Toate fetele sunt creole Giovanni.Urla el incontinuu,la persoana de la telefon,dar din instinct a intors privirea la mine,care stateam langa usa mall-ului si fumam o tigara.
-Am gasit o rezolvare!Inchide ca te sun eu imediat inapoi!Adios Giovanni.
S-a apropiat de mine si m-a privit bland.
-Bonjour!Ma petite belle!(Buna-ziua micuta frumoasa)
Aoleu Bella!Ai dat de mama lu proces verbal.Cauta in dicitonarul mental ceva sa ii zici.Franceza dracu...Ce sa fac daca eu la toate orele de franceza chiuleam ca sa ma duc in spatele scolii cu Jessyca si Angela sa fumam...Ce vremuri...
-Bonjour, Qui suis heureux de chat?(Buna ziua,cu cine am placerea sa vorbesc?)
-Excusez-moi, mon nom est Jean-Pierre et la maison de couture Estrela Nova.Am besoin d'un modèle que la peau tine.Ai ... Puissiez-vous avoir une petite amie formidable qui peut vous offrir?(Scuza-ma numele meu este Jean Pierre de la casa de moda Estrela Nova.Am nevoie de un model ca tine.Ai cumva vreo prietena care se mai poate oferii?)
-Excusez-moi mais ne savent pas l'anglais?(Scuzati-ma nu vorbiti engleza)
-Oh ba da dar am crezut ca esti de aici din zona.Oamenii acestia stiu engleza da nu te baga in seama decat daca stii franceza.Unde ramasesem?
-La..daca mai am pe cineva..
-Da mai am o sora si un frate...
-Ai pe telefon o poza cu ei?As vrea sa vad daca ma pot ajuta cu ceva.
-Desigur,stati numai un minut!
Am scos din geanta telefonul si am inceput sa dau cu degetul pe ecran pana cand am gasit doua poze perfecte:Alice in costum de baie la piscina din Forks si Emmet in Boxeri la prima prezentare de moda de la Milano.
-Dar vai!Sunt minuanti,perfecti!!!Credeti ca puteti prezenta pentru noi peste doua zile?Si fiti siguri ca o sa aveti un salariu destul de generos...
-Desigur ne-ar face placere.
-Minunat.Asteapta un minut sa il sunt pe Giovanni,care,apropo iti va fii sef.
Dupa ce a pus telefonul la ureche,incantat i-a spus "sefului meu":
-Mon patron,am gasit 3 persoane in loc de doua.Doua fete,iar baiatul este minunat pentru lenjeria intima masculina.Perfet!Da...Da acum o sa ii dau...Bine,bine Bon soir patron!
-Ok deci uite aici-si scoase din buzunar un plic gros-uite asta este pentru stylist,spa si ceva de buzunar.
-Dar...
-Nu spune niciodata ca este prea mult...
-Eh...Atunci multumesc.am spus eu zambind.
M-am intors pe calcaie si am luat-o la fuga pe strada,pana ce am ajuns acasa.Am intrat in casa si am inceput sa urlu.Auzindu-ma,cei doi au venit speriati langa mine.
-Bonjour dragii mei!Vroiam sa va anunt ca peste doua zile..ei bine..Vom fii modele pentru prezentarea casei de moda Estrela Nova.
Amandoi s-au uiat socati la mine.
-Estrela Nova?Bella ce faci esti somnambula?
-Nu dragilor,uitativa aici!si le-am aruncat plicul gros.
-Bella!Ce-i aici?Sa nu-mi zici ca te-ai apucat de trafic cu cocaina!!!spuse emet vizibil speriat.
-Nu Emmy,sunt doar bani.
-Bani facuti pe vanzari de cocaina?
-Nu Emy-Celly!Sunt banii pentru stilysti si pentru spa si toate cele.
Alice inca era super happy,asa ca am lasat-o sa urle in toata casa "Estrela Nova"
Edward POV
Ce dracu se intampla in casa vecina?Cineva parca urla.
-Hey,Ed?Auzi si tu acelasi sunet pe care il aud si eu?
-Yeah Jazz!Ce-ar fii sa mergem sa ne asiguram ca totul este bine?
-Ok omule,dar sa terminam de fumat!
-Kei.
Ne-am terminat tigarile in liniste,doar privind cum formele feminine se miscau in sus,in jos,de la un etaj la altul si tot asa.
Am mers spre casa celor doua fete si am batut la usa.Tarfa aceea pitica ,cum a deschis usa cum s-a aruncat in bratele lui Jazz,iar cealalta fata,Bella,sau cum s-o numii ea m-a socat.Era imbracata intr-un costum de baie minscul si...si...arata ca fetele acelea din Playboy.Fata asta va fii moartea mea,intr-un fel sau altul.
Pitica ne-a invitata in casa si am mers mai precis in curtea din spate,unde se afla piscina.Eu eram angrenat in conversatia dintre cei doi dar deodata simt ca am facut cunostinta cu ceva rece.Cand deschid ochii pentru a ma orienta,aflu ca eram pe marmura rece cu cineva deasupra mea.Cand m-am uitat,era Bella.Ochii ei ciocolatii m-au sedat si m-au facut sa inghet acolo pentru o jumatate de minut.


-Da unde dracu te uitai?a intrebat ea vizibil furioasa.
-Dupa fete.I-am raspuns eu calm si i-am facut din ochi,apoi continuandu-mi drumul spre piscina.

7 comentarii:

Anonim spunea...

oh,God:O:O:O ma omori...adik...ma omorati:O:O:Oamandoua:O:O:O
belly te omor:O de ce l-ai facut atat de scurt?:O:O:O:O
ma rog:X:X e bestiiiiaaaaalll:X:X
si vreau nextu,almie:))
va iubesc fetele mele:*:*:* poop,almie si belly:X

Iza spunea...

so...la fel ca primul capitol...genial:X
Bravo fetelor faceti o echipa perfecta:>....astept continoarea:X

Dy@nn@ spunea...

superb dar sa stii k majoritatea care com kuma nu vor com si la cap urmatoare dar de citiorii o sa ai parte!cap 3 pe cand?silver grabeste-te

gaby spunea...

yep..e scurt:|
misto costumul:X
ce misto:x model:))
daca o stie asa si edward innebuneste...cand o sa o stie ca a facut parada:X:))
o sa moara=))

abia astept urmatorul capitol:x
sper sa-l puneti repede:x

Anonim spunea...

asta da noroc :)). imi place ceea ce scrieti:x!

Anonim spunea...

deja il ador....... next next next :X

Anonim spunea...

"Traiasca marele urs Emmy-Celly!"-> Sunt total de acord =)) :X
Hehe,Edisor o sa ai de furca cu Bella :))
Next ^^

Trimiteți un comentariu