rss
email
twitter
facebook

joi, 17 iunie 2010

Capitolul 4 din Forever Young


Capitolul 4

Stay away from me

PERSPECTIVA LUI EDWARD

-Edward....nu...A spus ea speriata .

-Ba da , Bella . Am spus eu sarutandu-i usor gatul .

-De ce faci asta ?

-Pentru ca nici o tarfa nu se i-a de mine ... Si nu imi scapa .

Mi-am plimbat mainile pe talia ei si am vrut sa ii dau tricoul jos cand m-am trezit cu un picior fix in punctul sensibil . Perfect...tarfa lovea tare si cand era drogata . Dar oare cand nu e ce face ? Castreaza baietii din prima ? M-am dat jos de pe ea , durerea ajungandu-mi pana in vene . S-a ridicat impiedicata si s-a clatinat cazand peste dulapul cu carti si cd-uri daramandu-le . La dracu’ ! Mi-a luat ore in sir sa le asez dupa anul aparitiei si dupa cantareti . Era proasta , de da prin gropi . Si-a pus o mana in cap si a iesit din camera mea tinandu-se de pereti . Am incercat sa ma ridic dar nu puteam ... Dumnezeule ! Sa nu imi zici ca mi-a spart testiculele (daca asta este posibil).

PERSPECTIVA BELLEI

Ma tineam de pereti iesind din casa Cullen-ilor . Tipu’ vroia sa ma violeze . Cum indraznea ?! Adica...ce educatie i-au dat ai lui ?! Am iesit in gradina si eram atat de ametita incat nu vedeam nici pe unde mergeam . Am vrut sa o i-au pe langa piscina si sa ma indrept spre casa mea , dar se pare ca totul era in contra mea astazi . Ca o impiedicata , ce sunt cateodata , am alunecat si am cazut in apa . Si normal..ameteala si apa nu se potrivesc prea bine impreuna deci puteam observa cu usurinta cum ma duc usor la fundul piscinei . Am auzit un singur „Bella” iar apoi nimic , Negru .

PERSPECTIVA LUI EMMETT

-Fratilor cred ca ar trebuii sa mergem sa ne asiguram ca Eddy-Teddy a dus-o pe Belly-Welly acasa , nu credeti ? Am intrebat eu ridicandu-ma din foroliul mare si rosu .

-Emmett are dreptate , guys ... Fratele meu poate fi imprevizibil . A spus Jesper ridicandu-se si el .

-Sa mergem ! Au spus fetele urmandu-ne spre Jeep .

Aveam presentimentul ca ceva nu e bine . Simteam ca Bella nu e in regula . Si in papitoiul ala nu aveam incredere deloc . I-a mai facut o data avansuri surioarei mele , daca o sa ii faca din nou ? Belishor a mea nu se poate apara fara ursuletul ei Emmett . Am oprit masina in fata casei noastre si o puteam observa cu usurinta pe Bella , care parea ametita , cum trece pe langa piscina si cade direct in ea .

-Bella ! Am tipat eu incercand sa ajung repede la ea pentru a o scoate din apa .

Parca fiecare celula a corpului meu imi spunea ca daca intarzii o secunda va fi prea tarziu. Alergam cat de repede puteam . M-am aruncat in piscina fara sa imi pese de telefon , iPod , chei si toate rahaturile care le aveam in buzunare . Tot ceea ce conta acum era viata surioarei mele Bella .

PERSPECTIVA BELLEI

-Bella , ce s-a intamplat ? M-a intrebat Jesper acoperindu-mi corpul cu o patura , pentru a ma mai incalzi putin .

-Tot ceea ce imi amintesc este ca ...

Si apoi mi-am amintit totul . Edward , sampanie , dulap , piscina , sarut . Ohh ...nu...

-Edward a incercat sa ma violeze....Am murmurat eu , sperand ca nimeni nu ma aude .

-Bella...ai spus ceva ? A intrebat Rose ingrijorata...

-Aaa...nu....nimic , Rose....

Mi-am fixat privirea pe unul dintre firele mele de par care era inca ud . Puteam observa cu usurinta apa care se scurge de pe el ...Picatura cu picatura. Incercam din rasputeri sa imi amintesc un detaliu micut care sa ma duca cu gandul spre ceea ce s-a intamplat cu exactitate . Intr-un fel vroiam sa imi amintesc ceea ce s-a intamplat ... Dar intr-un fel nu... Eram prea speriata ca s-a ajuns prea departe . Dar el chiar a incercat ...

-Edward a incercat sa ma violeze ! Am spus eu cu voce tare .

Dupa ce mi-am dat seama de chestia asta m-am plesnit singura cu palma peste gura .

-EL ... CE ?! A intrebat Emmett furios ridicandu-se de pe sezlong . FRATELE TAU A INCERCAT SA SE ATINGA TE SORA MEA ?! A tipat el la Rose .

-Emmett ! Rose nu are de unde sa stie ce s-a intamplat acolo ! Am spus eu .

Afara se intunecase , iar noi inca stateam la piscina ..asteptamd raspunsurile de la mine .

-Dar , Bella , ce dracu’ cautai la Edward ?! A continuat el .

-Crezi ca m-as fi dus de buna voie la tampitul ala acasa ?! Am intrebat eu nervoasa , ridicandu-ma de al locul meu . M-a drogat , Emmett . Banuiesc ca mi-a pus ceva in sampanie sau in mancare sau...nu stiu Emmett . Tot ce imi amintesc este ca m-am trezit in camera lui , cu el peste mine amenintandu-ma ca ma face a lui .

-Gata il omor ! A spus Emmett socat . A aruncat ceasca de ciocolata calda din mana si a inceput sa alerge spre casa Cullen-ilor .

Ceasca a cazut , spargandu-se in mii de ciobulete . Sunetul provocat de aceasta mi-a zgariat urechila , iar abea atunci mi-am dat seama de ce vroiam Emmett sa faca .

PERSPECTIVA LUI EDWARD

Stateam linistit in camera mea asteptand-o pe urmatoarea tarfa sa vina , cand usa de la camera mea s-a izbit puternic de perete .

-Ce dracu’ ?! Am intrebat eu scotandu-mi castile din urechi si incruntandu-ma la cel care a produs zgomotul ala nenorocit .

-Idiotule ! A tipat Emmett tragandu-ma de tricou si izbindu-ma de perete cu o forta inimaginabila .

-Care dracu’ e problema ta , omule ?! L-am intrebat eu dandu-i un picior in stomac .

-Problema mea esti tu , prostule ! Si asa m-am facut cu un pumn in gura .

-Dar ce am facut , domnule „Sunt-la-fel-de-mare-cat-China” ?! Am intrebat eu furios mergand in jurul patului cu el in urma mea .

Ohh , pe bune eram ca soarecele si pisica .

-Ai incercat....pumn....sa....pumn...o violezi...pumn...pe sora mea...pumn .

Mama , ce tare dadea . Am tusit tare sangele iesindu-mi din gura si imprastiindu-se pe covorul auriu .

-Imi ... pare ... rau ... Am reusit eu sa spun .

M-a trantit dur de pamant dandu-mi din nou un pumn , eu tusind din nou .

-Emmett ! Am auzit un tipat .

PERSPECTIVA BELLEI

Oricat de mult il uram pe Edward nu vroiam sa fie batut in halul acela . Nu in fata mea .

-Lasa-l ! Am reusit eu sa spun . Sa mergem acasa . Nu merita bataia ta si mila mea .

Mi-am luat fratele de mana si am vrut sa ies din camera cand el s-a intors si a spus aspru :

-O singura data te mai apropii de Bella si ai incurcat-o rau de tot !

Am coborat jos , in sufrageria Cullen-ilor urmati de privirile ingrijorate ale lui Rose si Jasper .

-Rose...am spus eu ... ai grija de fratele tau ...Eu o sa am grija de uriasul meu.

Am mers in liniste spre casa unde ne astepta Alice uitandu-se stresata la TV .

-Dumnezeule , Emmett esti bine ? A intrebat ea sarindu-i in brate lui Emm .

-Da...sunt bine...tipul a primit ce a meritat . A spus el uitandu-se la mine .

-Emmett ... Tu mereu vei fi cel mai bun frate . Am spus eu infasurandu-mi bratele in jurul taliei lui mari .

-IMBRATISARE DE GRUP ! A tipat Alice luandu-ne in brate pe amandoi .

Nu stiu cat timp am stat asa , dar ma simteam bine in bratele familiei mele .

-Ok , guys , a fost o zi plina ...cred ca ma duc la culcare ... Am spus eu urcand scarile .

-Bye , Bells ! A spus Alice .

-Mai bine vin cu tine , Belly-Welly , pan cand te culci ! Sa nu....sa ma asigur ca esti ok .

-Ok , Emmy-Celly !

Am urcat scarile pana in camera mea , unde mi-am facut un dus , m-am imbracat in pijamale si m-am bagat sub patura .

-Emm , poti pleca acum . Am ras eu .

-Te iubesc , surioara . A spus el sarutandu-mi fruntea . Nu o sa las pe nimeni niciodata sa te raneasca .

-Si eu te iubesc , Emmett . Si..multumesc !

-Noapte buna !

-Noapte buna !

A stins lumina de la camera mea si a iesit lasandu-masingura in intuneric . Am oftat dureros de adanc si am inchis ochii incercand sa adorm . Cred ca eram la granita dintre realitate si fictiune , sau visare , cand am auzit un fosnet prin camera .

M-am ridicat panicata din pat si am aprins veioza . Cine dreacu’ putea fi in camera mea ? Si atunci l-am vazut . Stand cu spatele la mine . Parul aramiu dezordonat , si ochii verzi reflectati in peretele format numai din sticla care era vis-a-vis de patul meu .

-Edward ? Am intrebat eu speriata .

--------------------------------

Hey , guys ! NEWS , SO WATCH OUT ! Capitolul acesta este scris de mine ( Silver ) deoarece Geanyna a avut de dat o proba pentru liceu , sau ceva de genu' ! In fine...Capitolele 5 va fi scris de ea iar apoi ne vom intra in normal adica un capitol ea unul eu si tot asa (daca nu intervine ceva) . Sper sa va placa acest capiol si nu uitati sa comentati . Xo xo Silver

8 comentarii:

gaby spunea...

Nu uit sa comentez...cum sa uit asta?:))
Nu-mi vine sa cred ce a vrut Edward sa faca...dar e de asteptat dupa comportamentul lui..
Si-a meritat bataia de la Emmett din plin:)):|

ce cauta Edward in camera ei si cum a ajuns acolo?:O
sper sa nu-i faca ceva:|

sau viseaza ea? desi pe asta nu o mai cred:))

Iza spunea...

vaiiiii ce dulce e emmet ...cum are grija de surioara lui:X
Edward e un porc...si-a meritat bataia>:)...dar ce cauta el in camera la Bella?:-s
Deabea astept nextul...mor de curiozitate:))
spor la scrisss>:D<:*

Dy@nn@ si Anca spunea...

:O:OO:OOO
ce cauta acolo?este superb ficul:Xma duc la nextul

Unknown spunea...

oh,doamne:O:O am lipsit si eu doar O ZI...si voi deja a-ti postat 2 capitole?:O:O
no way...
capitolul asta este fabulos,ca celelalte de altfel:X
si chiar as vrea sa vad ce cauta domnisorul eddy-nelly acolo:X
ma duc la capitolul 5:X

Unknown spunea...

app:)) fetelor...sunt rosemary...;) nu pot sa las comm dupa contul meu...nu stiu ce naiba are:((:((
poop:*si va besk:*

Anonim spunea...

mor de nerabdare! citesc capitolul 5 imediat :D.

Anonim spunea...

ouch! bietul eddy...... nu ka mi-ar parea rau pt el :D
grozav cap :D
cap 5 viiiiiiiiiiiin :X

Anonim spunea...

Ce bataie si-a luat =)) Bravo Emmy-Celly b-)
Ma duuuc >:D<

Trimiteți un comentariu